huh is het ramadan dan?
varkensvlees; no fucking way
Collapse
X
-
Zo veel commotie om eventueel paardenvlees terwijl we dit bijv. allemaal accepteren ONVERDOOFD RITUEEL SLACHTEN - YouTubeBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostZe zijn daar nu heel fanatiek honden aan het opruimen he? Je kan zelfs dode honden afleveren en dan krijg je er een geldbedrag voor. Dusssssss ik zou het niet vreemd vinden als dat binnenkort ook tussen het vlees komt.
Een tijdje terug was er ook al Spaans hondenvleesI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
JUN 28, 2011
Ritueel slachten verboden in Nederland Halal slachten mag niet meer. De Tweede Kamer heeft vandaag het wetsvoorstel aangenomen. De Partij voor de Dieren heeft de Tweede Kamer overtuigd. Een ruime meerderheid van 116 tegen 30 stemde voor het wetsvoorstel.
D66, VVD, PvdA en GroenLinks dienden een amendement in dat ruimte laat voor koosjer- en halalslachters om een uitzondering te bedingen indien dit aantoonbaar niet voor meer dierenleed zorgt.
Marianne Thieme sprak van een ‘enorme mijlpaal’. Thieme zei uit te zien naar het debat in de Eerste Kamer, waar zij haar wetsvoorstel nu moet verdedigen. “Ik heb het volste vertrouwen dat ik de zorgen die er nu nog zijn, weg kan nemen.” Thieme hoopt al in het najaar met de Eerste Kamer in gesprek te gaan. ”En als ik dan heel optimistisch reken dan kan het voorstel vanaf 2012-2013 in werking treden”.
Het verbod op onverdoofde rituele slachtmethoden zorgde afgelopen tijd voor grote onrust bij joodse en islamitische organisaties. Zij zagen het verbod als een beperking van de vrijheid van godsdienst.
Ritueel slachten verboden in Nederland Joodse organisaties vinden het een ‘inbreuk op de grondwettelijke vrijheid van godsdienst’. De uitzondering op het verbod als wordt aangetoond dat een slachtmethode geen extra dierenleed veroorzaakt, stelt hen niet gerust. Onduidelijk is namelijk hoe dit moet worden vastgesteld.
Islamitische organisaties sluiten bij de standpunten van de Joodse organisaties aan. Zo zei een imam in een interview met eenvandaag ‘Als Nederland de rituele slacht van dieren gaat verbieden zullen wij onze slagers instrueren om vlees in Duitsland of Belgie te kopen’
Comment
-
Originally posted by Cinix View Postgebakken kat? waar kun je dat nou weer krijgen en waar smaakt het naar?
Originally posted by quibus View PostEuh ik film al vanaf 7 uur ongeveer met camera op statief..nog geen worm gezien....Superbia in Proelio
Comment
-
Ik heb in een slagerij gewerkt. Wormen ga je echt niet aantreffen hoor Q haha. Het zou me toch verbazen. Tenzij je het effe laat liggen ofzo. Sinds ik in die slagerij heb gewerkt eet ik wel alleen nog maar onbewerkt vlees. De manier hoe ze met vlees omgaan en de bereidwijze kan imo stukken beter.What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment