varkensvlees; no fucking way

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

huh is het ramadan dan?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nee ramadan is geweest na ramadan heb je als afsluiting suikerfeest en morgen slachtfeest/ offerfeest.
      Hard work Pays off!

Comment

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooo, that explains a lot
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zo veel commotie om eventueel paardenvlees terwijl we dit bijv. allemaal accepteren ONVERDOOFD RITUEEL SLACHTEN - YouTube
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Ze zijn daar nu heel fanatiek honden aan het opruimen he? Je kan zelfs dode honden afleveren en dan krijg je er een geldbedrag voor. Dusssssss ik zou het niet vreemd vinden als dat binnenkort ook tussen het vlees komt.
            Een tijdje terug was er ook al Spaans hondenvlees
            Laatst zag ik een interview met een Rus die in de gevangenis zat omdat hij iemand had vermoord en daarna het vlees had gevoerd aan zijn buren. Hij had zelf ook een portie gegeten en vond dat het naar varkensvlees smaakte.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Zo veel commotie om eventueel paardenvlees terwijl we dit bijv. allemaal accepteren
              Bizar. Is dat niet verboden in NL tegenwoordig? Of is dat ook alweer teruggedraaid?
              Superbia in Proelio

Comment

JUN 28, 2011

Ritueel slachten verboden in Nederland Halal slachten mag niet meer. De Tweede Kamer heeft vandaag het wetsvoorstel aangenomen. De Partij voor de Dieren heeft de Tweede Kamer overtuigd. Een ruime meerderheid van 116 tegen 30 stemde voor het wetsvoorstel.
                D66, VVD, PvdA en GroenLinks dienden een amendement in dat ruimte laat voor koosjer- en halalslachters om een uitzondering te bedingen indien dit aantoonbaar niet voor meer dierenleed zorgt.

Marianne Thieme sprak van een ‘enorme mijlpaal’. Thieme zei uit te zien naar het debat in de Eerste Kamer, waar zij haar wetsvoorstel nu moet verdedigen. “Ik heb het volste vertrouwen dat ik de zorgen die er nu nog zijn, weg kan nemen.” Thieme hoopt al in het najaar met de Eerste Kamer in gesprek te gaan. ”En als ik dan heel optimistisch reken dan kan het voorstel vanaf 2012-2013 in werking treden”.

Het verbod op onverdoofde rituele slachtmethoden zorgde afgelopen tijd voor grote onrust bij joodse en islamitische organisaties. Zij zagen het verbod als een beperking van de vrijheid van godsdienst.

Ritueel slachten verboden in Nederland Joodse organisaties vinden het een ‘inbreuk op de grondwettelijke vrijheid van godsdienst’. De uitzondering op het verbod als wordt aangetoond dat een slachtmethode geen extra dierenleed veroorzaakt, stelt hen niet gerust. Onduidelijk is namelijk hoe dit moet worden vastgesteld.

Islamitische organisaties sluiten bij de standpunten van de Joodse organisaties aan. Zo zei een imam in een interview met eenvandaag ‘Als Nederland de rituele slacht van dieren gaat verbieden zullen wij onze slagers instrueren om vlees in Duitsland of Belgie te kopen’

Comment

Euh ik film al vanaf 7 uur ongeveer met camera op statief..nog geen worm gezien....

Comment

Ik heb wel eens gebakken kat gehad, niet gek!
                    Hard work, beats talent.

Comment

gebakken kat? waar kun je dat nou weer krijgen en waar smaakt het naar?
                      You don't quit when you're tired.
                      You quit when you're done.

Comment

china..dat eet ik echt uit principe niet, net als hond ofzo.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                          gebakken kat? waar kun je dat nou weer krijgen en waar smaakt het naar?
                          Iig niet in Nederland, hoor je ook niet te eten.

Originally posted by quibus View Post
                          Euh ik film al vanaf 7 uur ongeveer met camera op statief..nog geen worm gezien....
                          Eet zelf niet graag varkensvlees maar ik denk dat dat cola gedoe een incidentje is/was.
                          Superbia in Proelio

Comment

Volgens mij kan je bij de wok waar we bij de meet heen gaan ook kangoeroe eten
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik heb in een slagerij gewerkt. Wormen ga je echt niet aantreffen hoor Q haha. Het zou me toch verbazen. Tenzij je het effe laat liggen ofzo. Sinds ik in die slagerij heb gewerkt eet ik wel alleen nog maar onbewerkt vlees. De manier hoe ze met vlees omgaan en de bereidwijze kan imo stukken beter.
                              What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Het was wel een wilde raskat, dus geen huis tuin een keuken poesje...
                                Hard work, beats talent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X