Hoi,
Ik fitness nu weer met vaste regelmaat sinds 4 maanden. Heb aardige voortgang geboekt maar vond het toch tijd om eens een voedingsschema te maken. Het schema is vegetarisch sinds ik vegetariër ben. De laatste tijd eet ik echter wel eens vis. Dit heb ik alleen niet in mijn schema verwerkt.
Verder ben ik 1,95m en 81kg met een vp van 12/13%. Ik heb mijn onderhoud berekend op net onder de 3000kcal. Ik fitness drie/vier keer in de week en tennis 1 keer per week. Mijn doel is natuurlijk bulken.
wat ik op een dag eet:
havermout (100g)
halfvolle melk (1.5l)
ongezouten pinda's (100 gram)
4 L eieren
30 gram whey
1 banaan
3 broodjes jam
avondeten (gegokt op c:600 e:25 k:80 v:20)
kwark (500g)
Totaal: e:229 k:358 v:130 (=3520kcal)
Bedankt!!
Ik fitness nu weer met vaste regelmaat sinds 4 maanden. Heb aardige voortgang geboekt maar vond het toch tijd om eens een voedingsschema te maken. Het schema is vegetarisch sinds ik vegetariër ben. De laatste tijd eet ik echter wel eens vis. Dit heb ik alleen niet in mijn schema verwerkt.
Verder ben ik 1,95m en 81kg met een vp van 12/13%. Ik heb mijn onderhoud berekend op net onder de 3000kcal. Ik fitness drie/vier keer in de week en tennis 1 keer per week. Mijn doel is natuurlijk bulken.
wat ik op een dag eet:
havermout (100g)
halfvolle melk (1.5l)
ongezouten pinda's (100 gram)
4 L eieren
30 gram whey
1 banaan
3 broodjes jam
avondeten (gegokt op c:600 e:25 k:80 v:20)
kwark (500g)
Totaal: e:229 k:358 v:130 (=3520kcal)
- is dit oké of moet ik hoognodig iets veranderen?
- Moet ik dit elke dag eten of is er een verschil met niet/wel fitnessen
- Ik ga binnenkort stage lopen waarbij ik ook fysiek veel moet gaan werken. Wat kan ik dan bijvoorbeeld extra eten?
- Kan ik melk gewoon meenemen ook al hebben ze geen koelkast of blijft het maar heel kort goed uit de koelkast?
Bedankt!!
Comment