Koken en shoppen zonder e-nummers!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koken en shoppen zonder e-nummers!

Lijst met artikelen zonder e-nummers ยป Koken zonder e-nummers
    DIVIDE ET IMPERA

Je hebt lijsten en je hebt lijsten. Dit is echt een mega lijst
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je weet toch...

En de lijst wordt continue aangevuld.
      Als je alle winkels van het lijstje af moet, ben je een week bezig met boodschappen doen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het zou handig zijn als deze lijst ingedeeld zou zijn per productgroep. En per productgroep alfabetisch.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Er zijn ook E-nummers die je eetlust stimuleren, ideaal voor sommige mensen op dit forum :P
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            Het zou handig zijn als deze lijst ingedeeld zou zijn per productgroep. En per productgroep alfabetisch.
            Ik zal het doorgeven!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Er zijn ook E-nummers die je eetlust stimuleren, ideaal voor sommige mensen op dit forum :P
              Heb je ook E-nummers tegen een knorrende maag? Ook ideaal voor minstens 1 persoon van dit forum...

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Heb je ook E-nummers tegen een knorrende maag? Ook ideaal voor minstens 1 persoon van dit forum...
                Even zonder gekheid, er zijn wel supplementen die de honger onderdrukken, maar ik heb altijd het idee dat het niet bepaald goed is voor je stofwisseling. Groene groenten zijn wel goed :P
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Even zonder gekheid, er zijn wel supplementen die de honger onderdrukken, maar ik heb altijd het idee dat het niet bepaald goed is voor je stofwisseling. Groene groenten zijn wel goed :P
                  Des te minder supps des te beter wat mij betreft.
                  Moet zeggen dat ik na een maaltijd rijst kip boontjes/ui/brocolli e.d. nog steeds rammel, zal wel te maken hebben met het feit dat ik net weer aan het trainen ben geslagen. Ga gewoon zorgen dat er snel weer wat massa opzit, kan ik weer wat meer eten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X