Usain bolt at 100 kipnuggets per dag! Iifym master!
Collapse
X
-
'De nu 27-jarige Bolt gaf in september aan te willen stoppen, maar kwam daar snel van terug. 'Ik heb dan eens goed nagedacht, misschien doe ik er nog een jaar bij om iedereen te plezieren', zei hij toen.'
Yeah right hahaha. Het zal wel hele andere reden hebben. Bijzondere mensen, die JamaicanenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Kan prima kloppen? Het lijkt mij ook erg stug hoor... Hij zal best wat kipnuggets eten, geloof ik direct. Maar 100 per (elke) dag? Doe normaal, dan zou hij nooit zo kunnen presteren als hij doet.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Ik schat Bolt meer in van het type dat graag zijn concurrentie wil doen geloven dat hij de beste is ondanks slechte omstandigheden zoals bijv. kipnuggets eten terwijl de rest braaf aan de pasta zit etc.
De man heeft een bepaalde arrogantie over zich heen vind ik. Naja de juiste mindset zit er in ieder geval wel bij bij die arrogantie"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostKan prima kloppen? Het lijkt mij ook erg stug hoor... Hij zal best wat kipnuggets eten, geloof ik direct. Maar 100 per (elke) dag? Doe normaal, dan zou hij nooit zo kunnen presteren als hij doet.en het gaat hier om een eenmalige periode waarin ze daar niet hadden wat hij lekker vond (wtf neemt begeleiding zijne ten niet in tupperware doosjes mee ??) Het enige wat ik denk is, als ik in zijn begeleidingsteam zat en ik zag hem met 100 kipnuggets dat ik dan de eerste vlucht terug zou pakken want het getuigd van weinig discipline om tijdens de OS fastfood te gaan zitten schuiven.
Originally posted by Iron Mind View PostIk schat Bolt meer in van het type dat graag zijn concurrentie wil doen geloven dat hij de beste is ondanks slechte omstandigheden zoals bijv. kipnuggets eten terwijl de rest braaf aan de pasta zit etc.
De man heeft een bepaalde arrogantie over zich heen vind ik. Naja de juiste mindset zit er in ieder geval wel bij bij die arrogantie
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk schat Bolt meer in van het type dat graag zijn concurrentie wil doen geloven dat hij de beste is ondanks slechte omstandigheden zoals bijv. kipnuggets eten terwijl de rest braaf aan de pasta zit etc.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNet zoals die ene jongen in de klas die hoge cijfers haalt en beweert dat hij nauwelijks heeft gestudeerd, terwijl hij keihard zijn best heeft gedaan.
Nadeel is wel dat een heleboel lui je gaat haten, maar dat boeit natuurlijk niets zolang jij nummer 1 blijft worden
Zeg nou zelf; er is niets vervelender dan iemand die "makkelijk" succes lijkt te behalen terwijl jij er alles aan doet om dan uiteindelijk 2e te worden..Last edited by Iron Mind; 05-11-2013, 13:49."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-