MC donalds etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat mij opvalt in dat gehakt filmpje is dat er wel gekeken word naar het Afrikaans mager vlees... maar dat er geen aandacht besteed wordt aan het "hollandse" vet wat er door gemengd wordt. Allicht is dat van dezelfde kwaliteit als dat uit het filmpje van Jamie.. inclusief de behandeling?
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Het is inderdaad niet echt een goed onderzoek geweest in dat filmpje. Beetje subjectief informatie zoeken, niet rekeninghoudend met andere aspecten dan hetgene wat hun in hun hoofd hebben.

Comment

Originally posted by nickyy View Post
        Niet zulke hoge verwachtingen van mij?

Een random vraag eigenlijk, maar hoe zat het met frikandellen die niet gefrituurd werden? (las hier ergens ooit dat ze van kip resistanten waren en wanneer ze gegrilled worden dat ze dan geen vet bevatten)
        Dat klopt heel zeker niet.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by NickP View Post
          Het is inderdaad niet echt een goed onderzoek geweest in dat filmpje. Beetje subjectief informatie zoeken, niet rekeninghoudend met andere aspecten dan hetgene wat hun in hun hoofd hebben.
          Het gaat over de oorsprong van het vlees en dan vooral over het niet vermelden er van.
          moeten ze de hele voedselindustrie onder de loep nemen in 20 minuten??
          er zijn meer afleveringen he
          Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Het gaat over de oorsprong van het vlees en dan vooral over het niet vermelden er van.
            moeten ze de hele voedselindustrie onder de loep nemen in 20 minuten??
            er zijn meer afleveringen he
            Nee klopt heb je gelijk, alleen dat is bijna altijd met dat soort filmpjes. Meestal wordt daar een beetje met tunnelvisie gewerkt. Dat bedoel ik

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Bij ons was het record 22 meen ik, maar wil na de meet wel doorrijden hoor naar de mac ipv malle jan
              zon hamburger stop je in je holle kies man, ik kan eerlijk gezegd bijna niet geloven dat het record 8 was, wij hadden vroeger een meisje in ons groepje en die nam altijd 2 big mac menus hehe.
              pff meen je niet , die van de febo red ik wel , maar die van de mac jonge , het zet je hele maag op slot na 6 van die dingen hahahah

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
                pff meen je niet , die van de febo red ik wel , maar die van de mac jonge , het zet je hele maag op slot na 6 van die dingen hahahah
                ach paar kleine burgertjes. Maarja over veel burgertjes eten kan ik niet meer meespreken aangezien ik dit gewoon uit principe niet doe. Me volstoppen met rotzooi. Maar laatst wel 2.8 kilo lamsvlees gegeten (verdeeld in twee meals) inclusief een pond groenten per meal. dan zit je redelijk vol haha
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

2.8 kilo lamsvlees.... En ik dacht dat ik een grote eter was. Wat een baas.
                  2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                  14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                  25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    ach paar kleine burgertjes. Maarja over veel burgertjes eten kan ik niet meer meespreken aangezien ik dit gewoon uit principe niet doe. Me volstoppen met rotzooi. Maar laatst wel 2.8 kilo lamsvlees gegeten (verdeeld in twee meals) inclusief een pond groenten per meal. dan zit je redelijk vol haha
                    R.I.P. wc...
                    "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      En dan nodig je ons niet even uit!? Sucks!

Comment

ik zie schokkende filmpjes over amoniak, maar na enig zoeken op youtube kom ik vaag tot de conclusie dat die methode niet in Europa mag worden gebruikt ofzo... jullie mening/feiten???

verder gaat het vooral over de Mc D, maar is deze grote boeman de enige/ergste? Burger King voelt en smaakt veel beter; veel minder honger na een paar whoppers na een half uur. als ik kan kiezen uit MD of BK, ga ik altijd voor de Burger King, maar wat maakt dat uit?

ik kwam een tijdje geleden ook tegen dat er in het 'halal' vlees vaak varkensvlees wordt verwerkt, waarvan ik heb geleerd dat dat ergens wel terecht als onrein wordt gezien. jullie feiten/meningen??

NB: ik kom bij fastfood restaurants wanneer ik bijvoorbeeld mijn tonijn heb vergeten, of mn lunch onverwacht niet kan hebben omdat ik in Rotterdam ben ofzo, dan maar om 13:00 stipt aan de whoppers dan flauwvallen en om 15:00 pas mn eieren eten. maar als ik kan kiezen:
                        -burger king
                        -mc donalds
                        -broodje(s) döner

welke volgorde dan?
                        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Want iets anders is niet te koop in Rotterdam? Vreemd.....

Comment

kfc > maccie
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

@emilio,
                              broodje döner is makkelijk te vinden, de viskraam niet altijd dus vaak wordt het in zo'n scenario toch burger king of maccie.
                              of heb jij verder tips die ik zelf vergeet???

@haci
                              letterlijk staat er KFC "groter dan" Maccie. bedoel je dan "groter in vetten" (ofwel rommel) of bedoel je "betere kwaliteit"?

en dat broodje döner wordt me maar niet duidelijk

*tip voor als je in rotterdam bent, in het Alexandrium: tegenover de burger king zit een afhaal wokrestaurant, kost je minder dan 20 eurie voor 3 wokmenus's
                              "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                                NB: ik kom bij fastfood restaurants wanneer ik bijvoorbeeld mijn tonijn heb vergeten, of mn lunch onverwacht niet kan hebben omdat ik in Rotterdam ben ofzo, dan maar om 13:00 stipt aan de whoppers dan flauwvallen en om 15:00 pas mn eieren eten.
                                Je kan bij de Appie ofzo ook gewoon tonijn kopen met zo'n lipje eraan zodat je geen blikopener nodig hebt
                                ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X