MC donalds etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo doe ik het als ik met me kids heen ga, neem dan 3 big macs ofzo en een water, rest van de dag geen vet en let dan wel op dat ik goed kh eet.

Comment

4 van deze hakt er ook wel in.

BURGER KINGĀ® - TASTE IS KING
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
        4 van deze hakt er ook wel in.

BURGER KINGĀ® - TASTE IS KING
        62,5 gr eiwitten Nice thanks voor de link gelijk ff mn vrouw bellen
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

200g carbs 220g vet en 12g zout in 1 maaltijd....... YOLO!
          You obviously love obesity
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik was niet srs . Ik eet die shit (want dat is het) bijna nooit. But if i do, maak ik er wel gebruik van.
            Mind is everything.

Comment

De laatste keer dat ik bij de McDonald's wat heb gegeten was twee jaar geleden.
              You don't quit when you're tired.
              You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                Vet hardcore, ben je nu ook buff enzo?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dat is nog niks. Beginneling.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Ik was niet srs . Ik eet die shit (want dat is het) bijna nooit. But if i do, maak ik er wel gebruik van.
                    Ik weet dat je niet serieus was. Wilde gewoon een grapje maken op yolo en veel mcdonalds vreten
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Groot gelijk, Burger King rules!

Comment

ik vreet het zeker 1 keer per week, zit hier overal een mac in het centrum. Lekker goedkoop en makkelijk. Eet alleen de hamburgers, geen friet of cola.
                        qualiteit is misschien crap maar ja.
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Goedkoop vind ik het niet. Eer dat ik vol zit ben ik toch makkelijk 20 euro kwijt. Daar kan ik ergens anders ook een prima maaltijd voor eten.

Verder vind ik het wel lekker op zijn tijd, en makkelijk
                          Ernstig noh!

Comment

die normale hamburgers van mac bevatten 15 gram eiwitten , aangezien ze niet vullen tikt t aardig aan :P
                            250 kcal geloof ik , 8 gram vet oid . als ik na de mac ga eet ik 2 of 3 van die . toch weer 45 eiwitjes !

Comment

Iemand die daar werkte vertelde dat in het brood zelf iets van 6 8 suikerklontjes in verwerkt zitten, verder af en teo kan geen kwaad maar zijn 1000 betere dingen om te kiezen..
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by bvds View Post
                                Goedkoop vind ik het niet. Eer dat ik vol zit ben ik toch makkelijk 20 euro kwijt. Daar kan ik ergens anders ook een prima maaltijd voor eten.

Verder vind ik het wel lekker op zijn tijd, en makkelijk
                                20 euroknallers red je niet :P
                                wij doen 1x per jaar met een grote groep van die hamburgers halen , zon 100 stuks .
                                Bij 6 moet ik echt stoppen , helemaal als je drinken erbij neemt lijkt wel of die klere dingen uitzetten hahahha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X