hulp nodig.. nieuwe start!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp nodig.. nieuwe start!

hallo allemaal,

ik heb al een tijdje moeite met betrekking tot mijn voeding..

het leek erop dat de enige manier waarop ik groter kon worden was door middel van AAS. Mijn vriendenkring is ook niet vies van AAS. Ik heb hierom dan ook twee kuurtjes achter elkaar gepakt van een halfjaar ongeveer (achterlijke beslissing met mijn stats natuurlijk), het werd al snel een verslaving voor mij om mij eindelijk wat groter dan gemiddeld te zien in de spiegel. ik heb net mijn nolvadex nakuur van 4 weken achter de rug en zag alle kg's al snel weer verdwijnen.. allemaal voor niets dus. waarschijnlijk is mijn herstel ook niet volledig dus plak ik er nu een week nolvadex achteraan.. testikels zijn wel al wat groter als voorheen maar nog niet helemaal hoe ze waren.. erecties zijn ook nog niet altijd even oke.. ik hoop dat dit na 5 weken nolvadex in zijn totaal weer een beetje in orde is.. (heb een nieuwe vriendin)!

ik denk dat het met mijn herstel en eigen test productie wel goed komt als kerel van 24 jaar.. althans dat hoop ik toch wel?! ik ben van plan om niet meer te kuren en heb er toch wel spijt van.

ik ben 193cm en weeg nu nog ongeveer 85kg.. ga dagelijks naar de gym.. maximaal een uurtje

ik wil nu dus natuurlijk aan de slag met een goed voedingsschema omdat ik er nu toch wel achter ben hoe belangrijk dit voor mijn lichaamstype is. gewoon lekker doortrainen en langzaam aan gains winnen die ik niet zomaar verlies..

dit ben ik van plan om te gaan eten op een dag:

8:00 - 500ml halfvolle melk
    10 eetlepels havere mout
    1 scoop whey
    2 eieren
    2 scoops magnificent

11:00 - 4 volkoren sneetjes met pindakaas/kipfilet

14:00 - 4 volkoren sneetjes met pindakaas/kipfilet

17:00 - 50 gram pasta met tomatensaus
    banaan

20:00 - grote bord avondeten

23:00 - 50 gram cashewnoten ongezouten
    - 500gr magere kwark

drink meestal zo'n 2 liter water op een dag..

Zou dit genoeg voor mij zijn om massa aan te zetten?

Bedankt alvast voor jullie reacties!

Lees de regels, je mag niet over as praten als je nog geen 10 fatsoenlijke posten hebt!
    Maar die extra week nolvadex gaat jou niet helpen hoor.
    Je testikels had je tijdens de kuur moeten onderhouden met HCG.. Nog niet op maat betekend dat je nog steeds niet bent opgestart. Dat kan pas als ze weer normaal zijn.

En nee je had niet moeten kuren als je er niet voldoende kijk op hebt.. Het zijn en blijven wel medicijnen he.

Comment

Het valt wel op dat er 27+28 november erg veel nieuwe leden zijn aangemeld met aparte vragen/opmerkingen en problemen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Het valt wel op dat er 27+28 november erg veel nieuwe leden zijn aangemeld met aparte vragen/opmerkingen en problemen.
        Ik weet het niet, denk jij dat het trollen zijn?

Comment

ik probeer mijn bericht aan te passen maar zie het nergens staan?

wist het namelijk niet..

hebben jullie misschien ook antwoorden op mijn aankomende eetpatroon?

Comment

en ben geen trol.. gewoon een knul die een beetje begeleiding nodig heeft..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Ik weet het niet, denk jij dat het trollen zijn?
              Nou...,van dassenm weet ik het niet.
              De dingen die hij beschrijft zijn inderdaad redelijk normaal onder de jeugd/jongeren in een hoop sportscholen.
              Maar als ik de andere discussies van deze week bekijk,kom ik aardig aparte vragen en opmerkingen tegen.

Mocht dit dus wel serieus zijn,is het inderdaad verstandig dat je inziet dat je helemaal verkeerd bezig bent.
              Nu kan je er nog wat aan doen namelijk.

Lees de stickies eens op je gemak door en vul daar het voedingsschema in.
              Plaats het dan opnieuw zodat het beoordeeld kan worden.
              Wat je nu plaatst is geen schema namelijk,maar een opsomming van wat je eet.
              Last edited by rain; 28-11-2013, 16:15.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

oke, ga ik nu doen!

en klopt, ik ben fout bezig geweest met veel dingen..

en ben er allemaal klaar mee.. ook dankzij mijn vriendin

Comment

voedingsschema.xls

heb ingevult wat ik van plan ben

hoe ziet het eruit?

Comment

De verdeling en producten zien er redelijkgoed uit,maar waarom wil je gaan bulken als je op 18% vetpercentage zit?
                    Ik mis wel groenten en fruit,waarom?

Je vetpercentage is toch niet gemeten via een weegschaal he?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

heb geen vetpercentage ingevuld.. heb op NEE geklikt en toen kwam er 18% te staan.. het zal rond de 10-15 zijn.. precies weet ik niet!

groenten eet ik eigenlijk alleen bij het avondeten..

wist niet hoe ik dat het beste erbij kon zetten maar die eet ik wel genoeg denk ik..

zal ik er een sinaasappel bij doen?

Comment

Tussen de 10-15 % is nogal veel verschil he!
                        Bereken hier:Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten ongeveer je behoefte en je vetpercentage,dan heb je in ieder geval een iets beter beeld om te beginnen.Sinasappels(persen)kiwi,s, appels,avocado....kan allemaal he.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lichaamsgewicht: 85 KG
                          Lichaamsvet percentage: 15%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3608 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 159 Gram
                          Dagelijkse behoefte vetten: 80 Gram
                          Dagelijkse behoefte koolhydraten: 563 Gram

koolydraten kan dus nog wel omhoog als ik het vergelijk met mijn schema...

heb er een sinasappel bij gezet, die eet ik sowieso vaker

ideeen?

Comment

De verdeling macro's zou ik anders doen.

eiwitten :2 gr a 2,5 gr per kg lichaamsgewicht
                            vetten :1 gr per kg lichaamsgewicht
                            Koolhydraten :aanvullen
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

hier schrik ik toch wel van.. lange kuren.. geen kennis.. nakuur is ruk.. was dit het allemaal waard?
                              waarom heb jij je niet beter later informeren en waarom heb je zelf niet meer info opgezocht?
                              moeite met voeding dus ik ga maar kuren? waarom kuren als jij je voeding niet in orde hebt?

sorrie maar ik kan hier geen goed woord over zeggen. belachelijk dit.

laat dat kuren voor wat het is en ga je focussen op de juiste training en voeding. lezen, lezen en lezen... het is geen snoepgoed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X