Jouw ultieme cheatmeal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Stoofgerechten, sushi, brownies, vers gerookte vis, hmmm er is teveel lekkers

Kwarktaart kan je anders prima zelf maken met magere kwark, gelatine, slimpie, evt vers fruit, ect. Bodem is dan t enige wat meuk is
    Die van Dr Oekter maak je ook zelf , inderdaad de bodem is meuk en slagroom maar verder hartstikke goed, dit combineer ik meestal op leg day

Comment

mijn ultieme cheatmeal? dat is best wel een goede vraag, ik denk iets van een kapsalon of me 1 keer helemaal vol vreten bij de KFC met alles wat ze hebben.
      You don't quit when you're tired.
      You quit when you're done.

Comment

Die heb ik gisteren op Plaatje in me topic, kan hem hier niet plakken ivm iPad

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...ml#post1174593
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

sushi word hier als cheat gezien?

Comment

Sushi zit nogal hoog in de carbs.
            Thais oid is voor mij geen cheat als het goed is klaargemaakt, past prima in mijn dieet. Erg relaxed als je een keer geen zin hebt om te koken.

Goed cheatvoer is chinees, een grote kapsalon, burgerking (menu en een burger of 3-4 erbij) of patatje Mvos stylo.

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Hahaha die zure gekleurde ballen?
              Yep zuur/zoet en dan eerst de rode en groene!
              The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Sushi zit nogal hoog in de carbs.
                Thais oid is voor mij geen cheat als het goed is klaargemaakt, past prima in mijn dieet. Erg relaxed als je een keer geen zin hebt om te koken.

Goed cheatvoer is chinees, een grote kapsalon, burgerking (menu en een burger of 3-4 erbij) of patatje Mvos stylo.
                Wat is er mis met carbs? Havermout zit ook vol met carbs..

Comment

Sushi eet ik niet als ontbijt maar als vervanging van mijn avondeten. Om dan aan mijn eiwitten te komen zou ik de sushi moeten gaan slopen om de hoeveelheid rijst te verminderen. Alles wat niet in verhouding en/of hoeveelheden klopt qua voedingswaarden is voor mij junk, of kijk jij alleen naar Kcals?
                  Sashimi is wat anders, dat is puur vis en dat gaat prima, maar ik denk niet dat men dat normaal gesproken bedoeld met sushi, dat zal gerolde nori met gesuikerde rijst en een beetje vis zijn.

Comment

Als ik zo lees heeft hier opeens iedereen een strak schema en noemen ze veel dingen cheat meal terwijl ik het prima maaltijden vind.
                    Cheat meal van gisterenavond na het avondeten: 1 big tasty, 2 chili chickens en kip 20 met zoetzure saus afsluiteren medium cola.
                    Nu is het weer maandag en blijven we de juiste dingen eten.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Als ik zo lees heeft hier opeens iedereen een strak schema en noemen ze veel dingen cheat meal terwijl ik het prima maaltijden vind.
                      Cheat meal van gisterenavond na het avondeten: 1 big tasty, 2 chili chickens en kip 20 met zoetzure saus afsluiteren medium cola.
                      Nu is het weer maandag en blijven we de juiste dingen eten.
                      Een schema is iets wat voor mij vast is m.u.v. de avondmaaltijd, maar die stem ik wel af op de makro's die ik binnen wil krijgen. (uiteraard zit daar wel iets speling in, je kunt ook overdrijven) Kan ik een maaltijd niet binnen mijn makro's inpassen is het junk.
                      Er zijn een aantal maaltijden die mensen hier junk noemen, maar die prima inpasbaar in mijn schema en daarom voor mij geen junk.

Comment

Alles wat niet standaard is in mijn schema noem ik cheat, dus ja ook wok en sushi al is het qua voedingskwaliteit wel goed te noemen natuurlijk.
                        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Een groot bord babi pangang is toch wel de ultieme cheat!!!

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                            Alles wat niet standaard is in mijn schema noem ik cheat, dus ja ook wok en sushi al is het qua voedingskwaliteit wel goed te noemen natuurlijk.
                            dus je hebt een eenzijdig voedingsschema?

ik wissel liever af, elke dag wat anders.. zolang de macro's maar kloppen

een cheatmeal is in mijn ogen een maaltijd die ver van complex is of een flinke lading verzadigde vetten bevat.. maar ik vind het begrip 'cheat' sowieso onzin

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Sushi eet ik niet als ontbijt maar als vervanging van mijn avondeten. Om dan aan mijn eiwitten te komen zou ik de sushi moeten gaan slopen om de hoeveelheid rijst te verminderen. Alles wat niet in verhouding en/of hoeveelheden klopt qua voedingswaarden is voor mij junk, of kijk jij alleen naar Kcals?
                              Sashimi is wat anders, dat is puur vis en dat gaat prima, maar ik denk niet dat men dat normaal gesproken bedoeld met sushi, dat zal gerolde nori met gesuikerde rijst en een beetje vis zijn.
                              dus een cheatmaaltijd is een maaltijd die JIJ niet als ontbijt eet?

ik kijk niet eens naar de kcals, een cheat is bij dirty..

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                                dus een cheatmaaltijd is een maaltijd die JIJ niet als ontbijt eet?

ik kijk niet eens naar de kcals, een cheat is bij dirty..
                                Echt.... Lees het nog eens blaaskaakje....zo vermoeiend dit gezeur, pffffffff......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X