Originally posted by Patriciaaa
View Post
Jouw ultieme cheatmeal
Collapse
X
-
Die heb ik gisteren op Plaatje in me topic, kan hem hier niet plakken ivm iPad
http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...ml#post1174593'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Sushi zit nogal hoog in de carbs.
Thais oid is voor mij geen cheat als het goed is klaargemaakt, past prima in mijn dieet. Erg relaxed als je een keer geen zin hebt om te koken.
Goed cheatvoer is chinees, een grote kapsalon, burgerking (menu en een burger of 3-4 erbij) of patatje Mvos stylo.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostSushi zit nogal hoog in de carbs.
Thais oid is voor mij geen cheat als het goed is klaargemaakt, past prima in mijn dieet. Erg relaxed als je een keer geen zin hebt om te koken.
Goed cheatvoer is chinees, een grote kapsalon, burgerking (menu en een burger of 3-4 erbij) of patatje Mvos stylo.
Comment
-
Sushi eet ik niet als ontbijt maar als vervanging van mijn avondeten. Om dan aan mijn eiwitten te komen zou ik de sushi moeten gaan slopen om de hoeveelheid rijst te verminderen. Alles wat niet in verhouding en/of hoeveelheden klopt qua voedingswaarden is voor mij junk, of kijk jij alleen naar Kcals?
Sashimi is wat anders, dat is puur vis en dat gaat prima, maar ik denk niet dat men dat normaal gesproken bedoeld met sushi, dat zal gerolde nori met gesuikerde rijst en een beetje vis zijn.
Comment
-
Als ik zo lees heeft hier opeens iedereen een strak schema en noemen ze veel dingen cheat meal terwijl ik het prima maaltijden vind.
Cheat meal van gisterenavond na het avondeten: 1 big tasty, 2 chili chickens en kip 20 met zoetzure saus afsluiteren medium cola.
Nu is het weer maandag en blijven we de juiste dingen eten.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostAls ik zo lees heeft hier opeens iedereen een strak schema en noemen ze veel dingen cheat meal terwijl ik het prima maaltijden vind.
Cheat meal van gisterenavond na het avondeten: 1 big tasty, 2 chili chickens en kip 20 met zoetzure saus afsluiteren medium cola.
Nu is het weer maandag en blijven we de juiste dingen eten.
Er zijn een aantal maaltijden die mensen hier junk noemen, maar die prima inpasbaar in mijn schema en daarom voor mij geen junk.
Comment
-
Originally posted by Mcvk View PostAlles wat niet standaard is in mijn schema noem ik cheat, dus ja ook wok en sushi al is het qua voedingskwaliteit wel goed te noemen natuurlijk.
ik wissel liever af, elke dag wat anders.. zolang de macro's maar kloppen
een cheatmeal is in mijn ogen een maaltijd die ver van complex is of een flinke lading verzadigde vetten bevat.. maar ik vind het begrip 'cheat' sowieso onzin
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostSushi eet ik niet als ontbijt maar als vervanging van mijn avondeten. Om dan aan mijn eiwitten te komen zou ik de sushi moeten gaan slopen om de hoeveelheid rijst te verminderen. Alles wat niet in verhouding en/of hoeveelheden klopt qua voedingswaarden is voor mij junk, of kijk jij alleen naar Kcals?
Sashimi is wat anders, dat is puur vis en dat gaat prima, maar ik denk niet dat men dat normaal gesproken bedoeld met sushi, dat zal gerolde nori met gesuikerde rijst en een beetje vis zijn.
ik kijk niet eens naar de kcals, een cheat is bij dirty..
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment