Voeding voorbereidingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik haaaaat koken. Dus mik bijna alles in de rijstkoker + kook vooruit.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Eet alleen kant en klare shit nu, te lui om te koken. Merk niet veel verschil in gains, die er toch wel zijn.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Mamma doet de rijst voor 3/4 dagen de rest doe ik elke dag.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Eet alleen kant en klare shit nu, te lui om te koken. Merk niet veel verschil in gains, die er toch wel zijn.
          Maar wel in je libido? ?

Comment

Het is ook al snel beter dan wat je hiervoor at, toch?

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Maar wel in je libido? ?
              Originally posted by Patriciaaa View Post
              Het is ook al snel beter dan wat je hiervoor at, toch?
              Ondanks alles is het wel mooi dat die jongen groeit, aan zijn foto's te zien. Zelfs met al die shit die hij eet. Dan begin ik me soms af te vragen waarom ik wel aan een voedingsschema zit met bijna uitsluitend goede shit en hij gewoon gains maakt met kant en klare shit.

Ieder zn ding natuurlijk, ik ben nu ook op weg om gains te maken en wanneer nocer eindelijk eens goed gaat eten zal die jongen meer gains maken dan ooit te voren

Comment

Nocer heeft die bbc genen, ************************s vs blankoes dat kan je niet vergelijken g

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Maar wel in je libido? ?
                  Dat had te maken met weinig shit eten, nu eet ik veel shit en is alles top .

@ nick p, kijk voor jezelf en zoek wat dingen uit. Vind dit zelf ook niet echt fijn maarja bulk toch . Kan hier wel wat dingen typen maar dan worden er een paar helemaal leip. Ik heb op rippetoe ook heel voedingschema gezeten, alsof je daar ernstig veel van gaint..........gewoon vreten jong komt alles goed. Wil je afvallen minder vreten . Zal wel pm sturen soon.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    Ondanks alles is het wel mooi dat die jongen groeit, aan zijn foto's te zien. Zelfs met al die shit die hij eet. Dan begin ik me soms af te vragen waarom ik wel aan een voedingsschema zit met bijna uitsluitend goede shit en hij gewoon gains maakt met kant en klare shit.

Ieder zn ding natuurlijk, ik ben nu ook op weg om gains te maken en wanneer nocer eindelijk eens goed gaat eten zal die jongen meer gains maken dan ooit te voren
                    Ik geloof niet dat een laag vetpercentage krijgen echt lastig is voor hem. Gainen wel. Dan vind ik t niet gek dat hij eet zoals hij nu eet hoor. We lijken hier nog wel s te vergeten dat we hier tegen tegenstrijdige dingen aanbotsen, en dat de manier van trainen en vooral eten daarop afgestemd moet worden

Comment

Op zaterdag maak ik de rijst/kip/groeten voor heel de week.

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
                        Op zaterdag maak ik de rijst/kip/groeten voor heel de week.
                        Ik doe de groeten iedere dag!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                          Heb ik helaas geen tijd voor, vandaar alles in 1x en de vriezer in.

Comment

Je tikt groeten maar bedoelt groenten!

Maar als je een grapje uit moet leggen,slaat hij meestal dood.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je tikt groeten maar bedoelt groenten!

Maar als je een grapje uit moet leggen,slaat hij meestal dood.
                              Haha ik zie het nu idd! :-)
                              Kan hm niet meer editten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X