Originally posted by generation_iron
View Post
voedingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Marc1 View Postenige suggesties om die eiwitten wat op te krikken zonder kcal teveel te hebben?
Vervolgens de hoeveelheden kipfilet en kalkoenfilet verhogen voor meer eiwitten.
Verder gebeurt er iets raars in cel F64: daar behoort een getal te staan maar die cel is helemaal leeg.
Wat eet je post-WO (21:30)? Kwark? Zou dat wat meer dan 60 gram mogen zijn?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIn je pre-workout (19:30) heb je een product staan wat vrijwel geheel uit vet bestaat. Als je begint om dat eens te schrappen, want je zit qua vetten al boven je target.
Vervolgens de hoeveelheden kipfilet en kalkoenfilet verhogen voor meer eiwitten.
Verder gebeurt er iets raars in cel F64: daar behoort een getal te staan maar die cel is helemaal leeg.
Wat eet je post-WO (21:30)? Kwark? Zou dat wat meer dan 60 gram mogen zijn?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Originally posted by Marc1 View PostOke bedankt zal nog wat aanpassingen doorvoeren en het zou ook mogelijk zijn om op me onderhoud te blijven toch nog meer definitie te creƫren?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostEr is van alles mogelijk, maar dit zijn vaak langdurige en lastige processen waarbij alle factoren perfect moeten zijn. Gaan voor 1 doel werkt het beste (imo) dus of gainen of cutten. Als ik je een tip mag meegeven, niet bang zijn voor dat extra beetje vet.. het is immers winter
Leuk om je (theoretische) onderhoud te weten aangezien je wel een startpunt moet hebben, maar dat kan aardig afwijken van de praktijk.
Gewoon flink eten en stijgt je vetpercentage te hard, minder je iets.
Er zijn er maar gedisciplineerd en ervaren genoeg om pure spiermassa aan te komen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
hey ben er weer,
heb deze aangepast en al getest en moet zeggen.. is veel om te eten bij vroeger vind ik,
bijna moeilijk te geloven dat ik zoveel kan/mag eten en dan nog niet overdrijf.
zal al me schema's hierop baseren mits kleine veranderingen per dag en na enkele dagen/weken aanpassen waar nodig maar voorlopig hou ik me eraan zodat ik eraan kan wennen om om de zoveel tijd te eten.
eens zien wat een kleine 6 weken geeft en zal enkel uitgaan van wat ik in de spiegel zie en niet wat die verr.. weegschaal me zegt en vooral trainen 'like a beast' met een klein halfuur lopen erna om alle energie weg te krijgen. (mocht ik er nog overhebben)Attached Files
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHelmaal mee eens!
Leuk om je (theoretische) onderhoud te weten aangezien je wel een startpunt moet hebben, maar dat kan aardig afwijken van de praktijk.
Gewoon flink eten en stijgt je vetpercentage te hard, minder je iets.
Er zijn er maar gedisciplineerd en ervaren genoeg om pure spiermassa aan te komen.
gewoon al door wat ik van me voedingsschema binnenkrijg is al serieus veel :0
bij enkele dagen geleden,ben nog aan het wennen van zoveel te eten zat er echt propvol van de gehele dag.
eens zien wat de komende weken brengen en geleidelijk aan verhogen van voeding.
ps ; thx voor de reacties,geeft me nOg meer zin om door te gaanLast edited by Marc1; 03-01-2014, 05:58.
Comment
-
hey,
heb nog een klein vraagje ik werk de nacht en slaap mijn 7.30-8uren per dag
dus meestal rond 13-14u kom ik wakker en wil ik gelijk starten met trainen dus hierbij de vraag :
eet ik mijn ontbijt best voor ik start met mijn workout of neem ik het het beste na de training?
nu neem ik meestal mijn whey shake en start ik met trainen binnen de 15-20 min nadat ik wakker ben omdat ik me dan eveneens op mijn best voel. en dan erna de havermout.
soms eet ik mijn havermout en whey voor training en soms erna en wil iig weten of dit slecht is voor eventueel spierverlies etc..?
want heb al veel opzoekwerk gedaan en de meningen verschillen in grote lijnen ;/
alvast bedankt
mvg,
Marc
Comment
-
Originally posted by Marc1 View Posthey,
heb nog een klein vraagje ik werk de nacht en slaap mijn 7.30-8uren per dag
dus meestal rond 13-14u kom ik wakker en wil ik gelijk starten met trainen dus hierbij de vraag :
eet ik mijn ontbijt best voor ik start met mijn workout of neem ik het het beste na de training?
nu neem ik meestal mijn whey shake en start ik met trainen binnen de 15-20 min nadat ik wakker ben omdat ik me dan eveneens op mijn best voel. en dan erna de havermout.
soms eet ik mijn havermout en whey voor training en soms erna en wil iig weten of dit slecht is voor eventueel spierverlies etc..?
want heb al veel opzoekwerk gedaan en de meningen verschillen in grote lijnen ;/
alvast bedankt
mvg,
Marc
Wat belangrijk is om je te realiseren is dat het tijdstip wat op je klok staat niet zo belangrijk is. Wat belangrijker is, is het feit dat je net opstaat en je lichaam zich nog in een soort slaapstand bevindt (is nog niet anabool). Dat is bepalend voor wat je eet en wat voor activiteit je doet nadat je opstaat.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
6 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment