Originally posted by [b
Voedingschema
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.
Verder is het blokkeren van Bennie nergens voor nodig die jongen doet niemand kwaad en zegt niets verkeerd. Wat overigens helaas NIET gezegd kan worden van sommige andere leden, voor de zoveelste keer zijn posts aangepast in een topic over Bennie omdat het taalgebruik alle perken te buiten gaat...
Of Bennie nu wel of niet is wie en wat hij zegt te zijn doet er feitelijk heel weinig toe, hij doet niemand kwaad.
Mocht hij de boel neppen is hij hooguit behoorlijk triest, je kunt maar niets beters te doen hebben best wel zielig.
Overigens vind ik persoonlijk de mensen die zich er zo vreselijk druk om maken bijna net zo triest, hebben blijkbaar ook niet veel beters te doen dan ieder woord van zo iemand napluizen.
Bij deze wel het dringende verzoek aan iedereen om wat beter op je woorden te passen!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Jun. 15 2005,16:23)]van wie is dat eet schema van die link dan??
is dat niet bennie's eetschema die hij op een ander forum heeft gepost gewoon?Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jun. 15 2005,16:27)]IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.
Verder is het blokkeren van Bennie nergens voor nodig die jongen doet niemand kwaad en zegt niets verkeerd. Wat overigens helaas NIET gezegd kan worden van sommige andere leden, voor de zoveelste keer zijn posts aangepast in een topic over Bennie omdat het taalgebruik alle perken te buiten gaat...
Of Bennie nu wel of niet is wie en wat hij zegt te zijn doet er feitelijk heel weinig toe, hij doet niemand kwaad.
Mocht hij de boel neppen is hij hooguit behoorlijk triest, je kunt maar niets beters te doen hebben best wel zielig.
Overigens vind ik persoonlijk de mensen die zich er zo vreselijk druk om maken bijna net zo triest, hebben blijkbaar ook niet veel beters te doen dan ieder woord van zo iemand napluizen.
Bij deze wel het dringende verzoek aan iedereen om wat beter op je woorden te passen!
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Het zal mij ook verder ook geen reet meer roesten maar als je voeding schema van andere site jat wat daar een sticky is en dan op dit bord ermee lopen pronken ben je wel dom bezig en vind ik dat je een overtreding begaat.
en zo zie je dus maar weer dat mensen op dit bord te goed gelovig zijn geweest voor die gast...
Greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Jun. 15 2005,16:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Jun. 15 2005,16:23)]van wie is dat eet schema van die link dan??
is dat niet bennie's eetschema die hij op een ander forum heeft gepost gewoon?
moet wel toegeven dat het een goed eetschema is hoorWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Jun. 15 2005,16:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Jun. 15 2005,16:23)]van wie is dat eet schema van die link dan??
is dat niet bennie's eetschema die hij op een ander forum heeft gepost gewoon?
Grtz.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Purple @ Jun. 15 2005,22:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (nilsjei1234 @ Jun. 15 2005,22:26)]als bennie oom oli is maak ik 100 euro aan hem over, dat vind ik een verdomd goede grap van hem !
Ach wat lief Nils imiteert zijn held Oli.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Jun. 15 2005,16:27)]IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.
Maargoed ik zal geen grove verwensingen meer uiten.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-