Voedingschema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Jun. 15 2005,13:34)]Kan zo'n faker niet gewoon geblokkeerd worden...
    Agree!
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Je kan zn ip adres ff checku
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

van wie is dat eet schema van die link dan??

is dat niet bennie's eetschema die hij op een ander forum heeft gepost gewoon?
        Who's the Chef

Comment

IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.
          Verder is het blokkeren van Bennie nergens voor nodig die jongen doet niemand kwaad en zegt niets verkeerd. Wat overigens helaas NIET gezegd kan worden van sommige andere leden, voor de zoveelste keer zijn posts aangepast in een topic over Bennie omdat het taalgebruik alle perken te buiten gaat...

Of Bennie nu wel of niet is wie en wat hij zegt te zijn doet er feitelijk heel weinig toe, hij doet niemand kwaad.
          Mocht hij de boel neppen is hij hooguit behoorlijk triest, je kunt maar niets beters te doen hebben best wel zielig.
          Overigens vind ik persoonlijk de mensen die zich er zo vreselijk druk om maken bijna net zo triest, hebben blijkbaar ook niet veel beters te doen dan ieder woord van zo iemand napluizen.
          Bij deze wel het dringende verzoek aan iedereen om wat beter op je woorden te passen!  

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Jun. 15 2005,16:23)]van wie is dat eet schema van die link dan??

nee, dat is een "standaard" eetschema dat op een ander forum als een soort van sticky staat.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 15 2005,16:27)]IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.
              Verder is het blokkeren van Bennie nergens voor nodig die jongen doet niemand kwaad en zegt niets verkeerd. Wat overigens helaas NIET gezegd kan worden van sommige andere leden, voor de zoveelste keer zijn posts aangepast in een topic over Bennie omdat het taalgebruik alle perken te buiten gaat...

Of Bennie nu wel of niet is wie en wat hij zegt te zijn doet er feitelijk heel weinig toe, hij doet niemand kwaad.
              Mocht hij de boel neppen is hij hooguit behoorlijk triest, je kunt maar niets beters te doen hebben best wel zielig.
              Overigens vind ik persoonlijk de mensen die zich er zo vreselijk druk om maken bijna net zo triest, hebben blijkbaar ook niet veel beters te doen dan ieder woord van zo iemand napluizen.
              Bij deze wel het dringende verzoek aan iedereen om wat beter op je woorden te passen!  
              Lijkt me duidelijk...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het zal mij ook verder ook geen reet meer roesten maar als je voeding schema van andere site jat wat daar een sticky is en dan op dit bord ermee lopen pronken ben je wel dom bezig en vind ik dat je een overtreding begaat.

en zo zie je dus maar weer dat mensen op dit bord te goed gelovig zijn geweest voor die gast...

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (JTB @ Jun. 15 2005,16:27)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Jun. 15 2005,16:23)]van wie is dat eet schema van die link dan??

nee, dat is een "standaard" eetschema dat op een ander forum als een soort van sticky staat.
                  dat is info die ik zocht idd thx

moet wel toegeven dat het een goed eetschema is hoor
                  Who's the Chef

Comment

Heel mooi eetschema inderdaad.
                    Kom zelf niet op andere sites dus zie zo ook nog eens wat..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (JTB @ Jun. 15 2005,16:27)]
                      Originally posted by [b

Grtz.
                      Ik wil wel eens weten op wel forum dat staat dan, vind het een mooi schema..

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Op HET forum uiteraard...

Greets...

Comment

als bennie oom oli is maak ik 100 euro aan hem over, dat vind ik een verdomd goede grap van hem !

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (nilsjei1234 @ Jun. 15 2005,22:26)]als bennie oom oli is maak ik 100 euro aan hem over, dat vind ik een verdomd goede grap van hem !
                            Ik denk eigenlijk eerlijk gezegd dat jij bennie bent

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Purple @ Jun. 15 2005,22:39)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (nilsjei1234 @ Jun. 15 2005,22:26)]als bennie oom oli is maak ik 100 euro aan hem over, dat vind ik een verdomd goede grap van hem !
                              Ik denk eigenlijk eerlijk gezegd dat jij bennie bent
                              Zit wat in idd Bennie sprak louter goede woorden over Nils ze zouden zelfs samen gaan trainen.
                              Ach wat lief Nils imiteert zijn held Oli.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 15 2005,16:27)]IP adres is uiteraard niet gelijk aan die van Oom Oli of wie dan ook dat houden we heus wel in de gaten. Is uiteraard geen garantie daar zijn manieren omheen maar helemaal achterlijk zijn we ook niet hè.

Je hebt gelijk hoor Miss S ik irriteerde mezelf er slechts aan dat dit het zoveelste kloontje is in korte tijd denk aan Het memoli verhaal waar een paar accounts bijkwamen en wij maar advies geven dit is ronduit irritant.
                                Maargoed ik zal geen grove verwensingen meer uiten.
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...