Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De elementen waaruit onze lichamen bestaan, zijn voor een goedkope prijs te krijgen bij de drogist, maar toch zijn we de heersende soort op deze wereld .
De inhoud raakt geen gevoelige snaar, maar het delen (cherry picking) van slecht onderbouwde meningen wel. Wellicht zijn er sporters die minder goed geïnformeerd zijn dan wij en IF nu gelijk afschrijven door een dergelijk artikel, zeker als een actief/ervaren lid als jij dergelijke informatie deelt.
Van mij mag alles ten kaak gesteld worden; ik blijf zelf ook altijd kritisch tegenover wat ik wel of niet doe. Als iemand mij bijvoorbeeld vertelt dat squatten slecht is, dan vind ik dat best, maar dan moet het wel onderbouwd worden.
Hmmm .... nou nee, ik zie niet hoe dat slecht onderbouwde meningen zijn. Ten eerste heeft de schrijfster het over haar ervaringen met klanten en ten tweede is dat deel over het trainen op een lege maag al eens een keer onder de loep genomen door Layne Norton en dat heb ik in het verleden al eens hier geplaatst.
Bijzonder dat je bij een tegenargument wel om cijfers en bewijs vraagt, terwijl dit juist volledig mist in het artikel zelf. Je deelt iets ervan uitgaande dat het waar is adhv aannames van de schrijfster, en als iemand het daar niet mee eens is, dan moet diegene dat aantonen. Da's de instelling "ik heb gelijk, tot jullie mijn ongelijk bewijzen". Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet.
Jawel. Want de aanhangers beweren dat het zo fantastisch werkt. Maar hoe zit dat dan, waarom doen pro bodybuilders niet aan IF als het zo fantastisch is? Want dat zijn nou net degenen die zelfs een ton poep zouden opeten als het voor geweldige resultaten zou zorgen.
Ik beweer niet direct dat IF spectaculaire resultaten oplevert, maar uit ervaring weet ik dat het heel goed werkt. Ik vertrouw op de wetenschap en tot nu toe ben ik nog geen overtuigd bewijs tegengekomen om van IF af te stappen.
Waarom doen Kai Green en Roelly dan niet aan IF als het zo goed werkt?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Dat is ook een van de redenen voor het plaatsen van dit soort artikels. Dan krijg je soms van die waardevolle toevoegingen.
Oh dank je, daar krijg ik een warm gevoel van.
Hmmm .... nou nee, ik zie niet hoe dat slecht onderbouwde meningen zijn. Ten eerste heeft de schrijfster het over haar ervaringen met klanten en ten tweede is dat deel over het trainen op een lege maag al eens een keer onder de loep genomen door Layne Norton en dat heb ik in het verleden al eens hier geplaatst.
Bewijs is de beste vorm van onderbouwing en dat mis ik volledig. Als zij nou een paar trainees heeft die helemaal los gaan met eten ipv zich aan het macro's te houden, dan kun je toch niet het programma de schuld geven. Misschien is zij wel een hele slechte trainer.
Zoals ik eerder al aangaf, gevast trainen en IF zijn niet onlosmakelijk verbonden met elkaar. Je kunt IF niet afrekenen op de eventuele nadelige gevolgen van gevast trainen, aangezien gevast trainen geen vereiste is van IF. Of het voordelig of nadelig is, dat is weer een andere discussie.
Jawel. Want de aanhangers beweren dat het zo fantastisch werkt. Maar hoe zit dat dan, waarom doen pro bodybuilders niet aan IF als het zo fantastisch is? Want dat zijn nou net degenen die zelfs een ton poep zouden opeten als het voor geweldige resultaten zou zorgen.
Waarom doen Kai Green en Roelly dan niet aan IF als het zo goed werkt?
Omdat het nogal lastig is om 10.000 calorieen te eten binnen 8 uur. Zeker als je niet aan IIFYM doet. Zoals ik zei is IF een levensstijl; het moet je liggen/uitkomen.
Als je juiced lijkt het me logisch dat je je kcals liever verspreid over een dag eet dan in een widow he.
Waarom lijkt je dat logisch? Wat is jou redenatie? En waarom zou dat bij een naturel anders zijn?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Omdat het nogal lastig is om 10.000 calorieen te eten binnen 8 uur. Zeker als je niet aan IIFYM doet. Zoals ik zei is IF een levensstijl; het moet je liggen/uitkomen.
IIFYM icm met 10.000 kcal..... ik zou het wel weten als pro . Maar denk dat ik de week erna dood lig door verotte aders.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
IIFYM icm met 10.000 kcal..... ik zou het wel weten als pro . Maar denk dat ik de week erna dood lig door verotte aders.
Haha me2. 5000 kcal binnen 3 uur is mijn record, of misschien wel in 2 uur tijdens een onbeperkt sushi-menu . Als je niet gevast traint, dan gaat die tijd nog eens van je window af; dus als je als bodybuilder 4 uur traint, dan heb je hoogstens 4 uur over om 10.000 kcal naar binnen te werken. Da's een boel kip met rijst en brocolli :P
Hoe komen jullie toch aan die 10.000 kcals? Dat is meer dan 2x zoveel als Dorian Yates naar binnen werkt in de periode wanneer hij zich voorbereidde voor een wedstrijd.
[ Q ] How high would you increase your calories in the off-season?
Dorian Yates:The highest I ever went in the off-season was about 6000 calories. And I generally went below 4000 for a contest.
Hoe komen jullie toch aan die 10.000 kcals? Dat is meer dan 2x zoveel als Dorian Yates naar binnen werkt in de periode wanneer hij zich voorbereidde voor een wedstrijd.
En Yates was geen kleine jongen.
Ja, maar die 4000 kcal zijn wel een cutting-hoeveelheid. Anyway, er zijn werkelijk bodybuilders die zoveel eten, al zullen we vast ook erg veel bewegen en het is waarschijnlijk geen clean bulk.
Ja, maar die 4000 kcal zijn wel een cutting-hoeveelheid. Anyway, er zijn werkelijk bodybuilders die zoveel eten, al zullen we vast ook erg veel bewegen en het is waarschijnlijk geen clean bulk.
En jou punt is? IF is toch ook bedoeld om "shredded as fuark" te worden, of niet? En ja, er zijn BB'ders die zoveel eten maar het is niet de regel.
En jou punt is? IF is toch ook bedoeld om "shredded as fuark" te worden, of niet? En ja, er zijn BB'ders die zoveel eten maar het is niet de regel.
Ehhmmm, nee.. IF is niet perse bedoeld om shredded as fuark te worden. Ik zit momenteel in een IF bulk; dus 4000 kcal eten binnen de 5 uur die ik heb rondom mijn training.
Ehhmmm, nee.. IF is niet perse bedoeld om shredded as fuark te worden. Ik zit momenteel in een IF bulk; dus 4000 kcal eten binnen de 5 uur die ik heb rondom mijn training.
Daarom zei ik dat het OOK bedoeld is voor afvallen. Dus voor zowel aankomen als afvallen. Niet dat het ALLEEN bedoeld is voor afvallen.
Dat is ook zo (maar aan de andere kant ook weer niet). Ook kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.
Anyway, ik heb mn zegje over IF gedaan. Ik wilde het even van de andere kant belichten, dus elke lezer hiervan kan nu wellicht beter voor zichzelf beslissen of deze IF wil doen of niet.
Dat is ook zo (maar aan de andere kant ook weer niet). Ook kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.
Anyway, ik heb mn zegje over IF gedaan. Ik wilde het even van de andere kant belichten, dus elke lezer hiervan kan nu wellicht beter voor zichzelf beslissen of deze IF wil doen of niet.
Top! Ik was al met IF bezig maar zeer zeker intressante discussie! Op dit moment zou ik niet anders meer willen!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment