wat te doen na keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat te doen na keto

hey mede bners ,
    na lekker te bulken eind vorig jaar ben ik van 90kg op 12% naar 106 op 16% gegaan .
    in januarie een maandje op onderhoud gezeten om te bekomen van het vele eten om
    februari te starten met keto ben ik gestrand op 98kg met 11% .
    ik ben wel wat van men kracht verloren dus ben ik maar op high reps low waight gaan trainen .
    op 1 april zou ik terug starten met "normaal eten " maar twijfel nog een beetje over de manier hoe ik het zou aanpakken.
    keto is fijn geweest maar ik velang nu toch wel wat terug naar de pastas en sweet potatoes.

gr

Lees The Ketogenic Diet van Lyle McDonald, alles wat je wil weten.

Comment

1 September kwam je met een kuurvoorstel, en woog je 92kg bij 10%bf schreef je.
      Je hebt dus n kuur achter je (tijdens bulk), en is 6kg erbij met een stijging van 1%bf toch n beetje een tegenvaller.
      Of ben je tevreden?

Comment

@ knulletje
        idd een beetje een tegenvaller maar ook weer een klein beetje tevreden .
        halverwegen men kuur last gekregen van een ontsteking op het schoudergewricht waardoor het een beetje de mist is in beginnen gaan .
        probleem is intussen opgelost maar het begint dus toch wel een beetje te kriebelen om eens te kijken waar ik nog zou geraken voor de zomer .

Comment

Ja de schouders weer he, ons zwakste punt helaas.
          Volgende keer heel goed oppassen ermee, je hebt het zo weer terug en dan vaak in hevigere mate.
          Meeste fout van kuurders is, het te snel ophogen van het gewicht.. Beter altijd een reserve houden.
          Het heeft als bbr ook geen zin om te toppen met gewicht, we zijn geen strongman of PL.
          Hoewel die ook n stuk beter met hun schouders omgaan dan wij...

Comment

Idd de schouder gaat er snel onder door als je teveel te snel wilt .
            Ondertussen is alles voldoende hersteld en kunnen we er weer volledig voor gaan.
            Alleen nog eff bekijken hoe ik het ga aanpakken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X