Advies voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voedingsschema

Beste mensen,

Na lange tijd niet te hebben getraind wil ik hier graag weer mee gaan beginnen. Ik heb hiervoor zelf een voedingsschema samengesteld waarmee ik dagelijks aan mijn minimale behoefte Kcal kom. In het begin lijkt het mij nog niet nodig om boven of onder mijn behoeften te gaan zitten (zie veranderen lichaamssamenstelling in de sticky's). Nu loop ik tegen het volgende probleem aan ... er zijn dagen waarop ik werk en train, dagen waarop ik alleen train, dagen waarop ik alleen werk, enz. Zo zijn er nogal wat combinaties van verschillende dagelijkse behoeften aan Kcal. Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan, maken jullie voor iedere 'soort' dag een ander voedingsschema?

Alvast bedankt
    ~ When life brings you down and leaves you for dead ... just shake off the dust and grow stronger instead ~

Hangt er van af wat voor soort werk je verricht. Ik zal het niet perse meenemen in je voedingsschema. Maak gewoon een schema voor rustdagen (dagen dat je niet traint) en dagen dat je wel traint. Werk je toevallig ook op de dag dat je traint en is dit werk zwaar, smeer dan gewoon effies 2 broodjes pindakaas ofs. Hangt wel van soort werk af

Comment

Mijn werk komt weinig beweging bij kijken, had zelf 300 Kcal ingevuld. Waarschijnlijk geen ramp om dat over mijn dagelijkse behoeften heen te zitten. Bedankt voor de tip!
      ~ When life brings you down and leaves you for dead ... just shake off the dust and grow stronger instead ~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X