Wat versta je onder een cheat? (tijdens afvallen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skillful058 View Post
    Meeste dagen (5/6 dagen per week) houd ik mij strict aan mijn dieet. Verder in het weekend op een zaterdag als ik een film ga kijken of weet ik veel wat zorg ik altijd eerst dat ik mijn dieet heb gevolgd en dan koop ik gewoon lekkere dingen.. Dat ene avondje.. Echter niet elke dag doen en sowieso doordeweeks doe ik het niet
    Ik heb jaren met het principe gegeten "door de weeks perfect en in het weekend freewelen" blijkt toch in de praktijk niet erg goed te werken. Je lichaam heeft bouwstenen nodig. Geen rommel.
    Ik eet nu tegenwoordig 7/24/7/ perfect en één keer per twee weken cheatmeal of refeed, het werkt veel beter.
    Maar als je bulkt, boeie....
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Gus View Post
      Helemaal niet waar. Dat is wat gasten als matt ogus er van hebben gemaakt. IIFYM is gebaseerd op clean eten. Dat velen het met junkfood doen wil niet zeggen dat dat het hele principe van IIFYM is
      Wat is het punt dan van IIFYM? Het gaat van "ah, een mars-reep.. ach IIFYM". Als je dat doet met een paprika oid, dan ben je toch gewoon je macro's aan het halen?!

Wie heeft het eigenlijk bedacht? Wellicht ben ik de huidige IIFYM zo gewend dat ik de oorspronkelijke versie niet kan begrijpen.

Comment

Grappig hoe keer op keer de waarde van micro's onderschat lijken te worden, en nu zelfs ook de biologische waarde. Nog ff en gelatine (100gr eiwit) weegt in iifym hoger dan een stukje vlees

Originally posted by diasog View Post
        Noem op patricia
        ik ga niet allemaal recepten posten. Maar chips uit de oven van bataat of zoete aardappel. Pizza en hamburger zelf maken met tartaar of Duits biefstuk. IJs (en cheescakes) staat wel op proteinpow. Kabab zelf marineren zodat je weet wat erin zit. Ect, ect
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

wat versta ik onder cheat? Alles wat afwijkt van mijn schema en niet onder gezond voedsel valt.
          Dat wil zeggen... ik kan best variatie in mijn schema brengen, zonder dat dat cheaten is. Maar dan moet ik wel zorgen dat op het eind van de dag mijn macro's (cal/ eiw/ vet/ KH) weer kloppen
          bijvoorbeeld... normaal eet ik 's ochtends 40gr brinta of havermout / 14gr whey/ 250 ml melk. Doe ik in een shaker en drink het op... wil ik daar nu op een bepaald moment een pannenkoek mee bakken, dan zijn die pannenkoeken geen cheat. Wil ik stroop op die pannenkoek, dan kan dat ook nog, maar dat moet ik wel ergens in de loop van de dag "terug verdienen"
          heb ik op een bepaald moment zin in een tortillawrap met bonen/ kip/ groente.... staat niet in mijn schema, maar ik kan het er best een keer een dag inzetten, als ik dan de rest van mijn schema aanpas. Hoeft geen cheaten te zijn. Zeker niet als ik hem zelf gemaakt heb en weet wat er in zit.

Dingen die ik kant en klaar koop reken ik altijd als cheat, omdat ik niet weet wat er in zit.
          Ik heb een aantal jaar helemaal niet gecheat, vond het nergens voor nodig. Tegenwoordig eet ik 1 keer per week een bulk/ refeed maaltijd ... en dan bedoel ik veel cal/ KH/ vet... ik beschouw het als een verplichte cheat
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Een cheatdag betekent voor mij dat ik me die dag niet aan mijn normale voedingsschema hou.
            Dat wilt niet zeggen dat ik alleen maar junk eet, maar ipv bv brinta 's ochtends begin ik met witte broodjes ei, mijn favoriete ontbijt.
            's avonds lekker 500 gr kipshoarma, dat valt qua kcal nog reuze mee en vind ik nog lekkerder dan vette hap.

Uiteundelijk zal ik denk ik ongeveer 500 kcal boven onderhoud uitkomen ipv 300 kcal eronder.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

IIFYM: A Complete Overview Of "If It Fits Your Macros" | Muscle & Strength

Comment

Ik versta onder een cheat sexen met een andere vrouw dan je eigen vrouw, tenzij er afspraken zijn gemaakt

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik versta onder een cheat sexen met een andere vrouw dan je eigen vrouw, tenzij er afspraken zijn gemaakt
                  Nee, dat is gewoon lekker bezig zijn.

Comment

vertel dat mijn vrouw maar

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      vertel dat mijn vrouw maar
                      Gisteren begreep ze me anders prima!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

patatjes

Comment

Ik cheat als ik geen zin heb om te koken. Dan eet ik een aantal volkoren boterhammen met kaas, ei en rosbief. Gister en vandaag 2x per dag gedaan. Het is niet ongezond en kan in principe ook gewoon. Maar het wijkt wel af van mijn normale schema. Morgen ga ik weer normaal koken
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Ik cheat als ik geen zin heb om te koken. Dan eet ik een aantal volkoren boterhammen met kaas, ei en rosbief. Gister en vandaag 2x per dag gedaan. Het is niet ongezond en kan in principe ook gewoon. Maar het wijkt wel af van mijn normale schema. Morgen ga ik weer normaal koken
                            Eet je nooit is: pizza, patat, frikandellen, shoarma etc etc?

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              Gisteren begreep ze me anders prima!
                              Ja omdat ze wist waar ik was

Comment

Originally posted by tik_tok View Post
                                Eet je nooit is: pizza, patat, frikandellen, shoarma etc etc?
                                Als ik zou zeggen dat ik dat nooit eet, zou ik liegen. Maar de laatste keer patat of frikandel (of andere snacks) is toch al snel 9-10 maanden geleden. Pizza heb ik laatst ook gehad toen new york pizza tweede gratis actie had. Maar dat was ook de eerste keer weer sinds augustus (was toen in italie op vakantie). Als ik alle "slechte" cheats optel, dan zal dit uitkomen op eens in de maand a zes weken (één normale maaltijd vervangen door iets van Junk).
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X