Sinds 4 weken heb ik toegegeven aan het volgen van een voedingsschema.
Deze heb ik door een PT "op maat" laten maken en natuurlijk een prijs voor betaald.
Nu, na 4 weken merk ik niet echt verschil. De bedoeling is om shredded/ ripped te worden. Lichaamsvet is niet bizar, maar ben de love handles/ taille vet erg zat en het vervelende beetje buikvet wilt ook maar niet weg.
Mijn huidige stats
Lengte: 1.77
Gewicht: 74,5
Vetpercentage: 17% (dit moet lager, maar wil maar niet lukken)
Sport: 3 x per week fitness (UB/ LB schema Dynobet) & 2 tot 3 x per week thai boks ernaast. Dus 5 a 6 dagen p/w actief.
Voedingsschema:
08:00uur: 2 scoops Whey proteine shake + 1 scoop brinta = 46gr eiwit/20gr koolhydraten
10:30uur: 1 scoop brinta met 1 scoop whey shake + 3 eieren omelet + 1 blik tonijn in water = 60gr eiwit/20gr koolhydraten (hier voeg ik wat rode peper en rode ui bij en minimaal zout en peper)
13:00uur: 200gr Kipfilet/Vis met groente (geen koolhydraten) = 46gr eiwit
15:00uur: 1 scoop Whey Proteine shake + 2 sinaasappel 23gr eiwit
17:00uur: 200gr Kip/Vis of Biefstuk en salade = 46gr eiwit/100gr Koolhydraten
Ongeveer 45min na je maaltijd Gym trainen. Direct na trainen 1 snee witbrood met aarbei jam.
Bij thuis komst 1 scoop Whey proteine shake = 23gr eiwit
21:00uur: 200gr Kipfilet of Vis (geen roodvlees) = 46gr eiwit
Na 9 uur geen eten meer (alleen groente als je echt trek hebt)
Totaal eiwit: ongeveer 285gr Eiwit en ongeveer 140gr Koolhydraten
Ik heb het gevoel dat dit niet goed (genoeg) is. Graag jullie tips, aanvullingen of alternatieven. Want ik heb het gevoel dat het niet aanslaat en me taille en buikvet valt me het meest op.
Snoep, zout, en ongezonde vetten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Deze heb ik door een PT "op maat" laten maken en natuurlijk een prijs voor betaald.
Nu, na 4 weken merk ik niet echt verschil. De bedoeling is om shredded/ ripped te worden. Lichaamsvet is niet bizar, maar ben de love handles/ taille vet erg zat en het vervelende beetje buikvet wilt ook maar niet weg.
Mijn huidige stats
Lengte: 1.77
Gewicht: 74,5
Vetpercentage: 17% (dit moet lager, maar wil maar niet lukken)
Sport: 3 x per week fitness (UB/ LB schema Dynobet) & 2 tot 3 x per week thai boks ernaast. Dus 5 a 6 dagen p/w actief.
Voedingsschema:
08:00uur: 2 scoops Whey proteine shake + 1 scoop brinta = 46gr eiwit/20gr koolhydraten
10:30uur: 1 scoop brinta met 1 scoop whey shake + 3 eieren omelet + 1 blik tonijn in water = 60gr eiwit/20gr koolhydraten (hier voeg ik wat rode peper en rode ui bij en minimaal zout en peper)
13:00uur: 200gr Kipfilet/Vis met groente (geen koolhydraten) = 46gr eiwit
15:00uur: 1 scoop Whey Proteine shake + 2 sinaasappel 23gr eiwit
17:00uur: 200gr Kip/Vis of Biefstuk en salade = 46gr eiwit/100gr Koolhydraten
Ongeveer 45min na je maaltijd Gym trainen. Direct na trainen 1 snee witbrood met aarbei jam.
Bij thuis komst 1 scoop Whey proteine shake = 23gr eiwit
21:00uur: 200gr Kipfilet of Vis (geen roodvlees) = 46gr eiwit
Na 9 uur geen eten meer (alleen groente als je echt trek hebt)
Totaal eiwit: ongeveer 285gr Eiwit en ongeveer 140gr Koolhydraten
Ik heb het gevoel dat dit niet goed (genoeg) is. Graag jullie tips, aanvullingen of alternatieven. Want ik heb het gevoel dat het niet aanslaat en me taille en buikvet valt me het meest op.
Snoep, zout, en ongezonde vetten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Comment