Hallo allemaal,
Ik ben 186 cm en 78,6 kilo. Ik heb (volgens de voedingsbehoefte.nl calculator) 20,9 procent vet. Graag wil ik dit naar beneden brengen naar rond de 15/16 alvorens ik ga bulken. Nu zit ik met het probleem hoe ik mijn dagelijkse behoefte uitreken.
Wanneer ik mijn behoefte uitreken volgens de Katch-Mcardle BMR dan kom ik uit op 1712. Dit is echter zonder activiteitsniveau in te vullen.
Voedingsbehoefte.nl geeft dit aan:
Lichaamsgewicht: 78 KG
Lichaamsvet percentage: 20%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2796 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 62 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 422 Gram
Mijn vraag is nu. Hoeveel kcal moet ik nu eten om af te vallen? en kloppen die verhoudingen tussen e/k/v die weergegeven zijn?
Alvst bedankt!
Ik ben 186 cm en 78,6 kilo. Ik heb (volgens de voedingsbehoefte.nl calculator) 20,9 procent vet. Graag wil ik dit naar beneden brengen naar rond de 15/16 alvorens ik ga bulken. Nu zit ik met het probleem hoe ik mijn dagelijkse behoefte uitreken.
Wanneer ik mijn behoefte uitreken volgens de Katch-Mcardle BMR dan kom ik uit op 1712. Dit is echter zonder activiteitsniveau in te vullen.
Voedingsbehoefte.nl geeft dit aan:
Lichaamsgewicht: 78 KG
Lichaamsvet percentage: 20%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2796 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 62 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 422 Gram
Mijn vraag is nu. Hoeveel kcal moet ik nu eten om af te vallen? en kloppen die verhoudingen tussen e/k/v die weergegeven zijn?
Alvst bedankt!
Comment