Injectie tegen overgewicht !
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostHet is wel leuk om te zien dat veel mensen een spuit tegen overgewicht nergens op vinden slaan, maar wel net zo makkelijk een spuit er in jassen om wat extra gewicht te krijgen.
Geen kritiek, maar een constatering.
Dikke mensen hebben gewoon slechte gewoontes terwijl mensen die er fit uit zien en AAS gebruiken een goed leef- en eetpatroon hanteren. Tenminste... daar mag ik van uit gaan Bij de een klopt het totaalplaatje.. Bij de ander klopt het plaatje totaal nietthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Ok, nu snap ik het.
Een spuit tegen (denkbeeldig) 'ondergewicht'mag, maar tegen overgewicht niet.
Weet je wat het is?
De meesten die aas spuiten, zijn in feite ook luie flikkers die het proces willen versnellen.
Dat ze dan een goed/beter leef-en eetpatroon hebben, staat er los van.
Niet allemaal, maar de meesten.
En ik heb er absoluut niks tegen ,maar ik vind het opvallend.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Nja de meeste hier die middelen pakken weten iig wat ze doen, en weten ook hoe het moet zonder. is anders dan zonder enige aanpassingen aan de levensstijl een prik zetten om af te vallen. Kuren zonder degelijke training/voeding vooraf wordt hier net zo goed afgekeurd meen ik."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Tja zelf dit jaar ephedrine bij de laatste loodjes genomen dus zou hypocriet zijn om daar wat tegen te hebben
Vind het anders als je na tijden 'normaal' dieten wat neemt voor een kleine extra dan dat je niks veranderd op een spuit tegen overgewicht na. Zelfde als mensen die zonder enige dieet ervaring maar naar de huidige middelen grijpen, dat klopt ook gewoon niet...
Lijkt nou misschien of het goedpraten is dit maar hoop dat mn punt over komt"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Is niet helemaal waar lijkt me , sommigen kuren al eerder dan dat ze op hun top zitten.
Maar het is te begrijpen dat iemand wel een spuit wil zetten om sneller af te vallen , zolang je het niet als symptoom bestrijding gebruikt.
Pak het probleem ook bij de wortel aan , lijkt me logisch dan ook , anders is het maar tijdelijk.
Denk dat iemand die zo'n spuit wil zetten dat ook wel beseft.
Zelfde als dat het ook wel te begrijpen is als iemand zou willen kuren als hij de rest er omheen op orde heeft.
Iedereen kan die keuze voor zich zelf afwegen lijkt me.
Comment
-
Ik snap die vraag van Rainman wel. Maar een ongezonde levensstijl + zo'n spuit erin is denk ik meer te vergelijken met kuren + jezelf ieder weekend vol gieten met alcohol. Gewoon omdat die dingen haaks op elkaar staan.
Wel geinig dat er gezegd wordt dat de meesten die hier kuren, precies weten wat ze doen. Da's knap, aangezien het niet voor recreatief gebruik bedoeld is en er uiteindelijk maar relatief weinig bekend is over recreatief gebruik vs lange termijn bijwerkingen. Ik geloof best dat de meesten keihard hun best doen, en er dingen voor opzij zetten. Maar precies weten wat ze doen? Tjah, dat gaat er bij mij niet in. Maar dat hoeft ook niet, ieder zijn eigen dingPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Precies!
De meeste kuurders hebben gear van underground labs.
'Underground'… .het heet niet voor niks zo.
Dat je gezond eet, goed rust en helemaal leeft voor de sport maar dan wel zelfgemaakte, zware medicijnen(zonder duidelijke herkomst en controle) injecteert, is redelijk tegenstrijdig natuurlijk.
Het is inderdaad nog niet aangetoond dat aas zorgt voor eerder overlijden ,maar je neemt wel een aardige gok met al die chemische middelen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
obesitas komt door teveel eten... akkoord
honger stillen is volgens mij geen oplossing.
Want dat "teveel eten" wordt zelden getriggert door honger. Eerder door verveling/ gewoonte/ verdriet/ gewoonte/eenzaamheid/ afkeer van zichzelf/ gewoonte......ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by rainman View PostPrecies!
De meeste kuurders hebben gear van underground labs.
'Underground'… .het heet niet voor niks zo.
Dat je gezond eet, goed rust en helemaal leeft voor de sport maar dan wel zelfgemaakte, zware medicijnen(zonder duidelijke herkomst en controle) injecteert, is redelijk tegenstrijdig natuurlijk.
Het is inderdaad nog niet aangetoond dat aas zorgt voor eerder overlijden ,maar je neemt wel een aardige gok met al die chemische middelen.
Voor chemische middelen moet je bij Kruitvat eigen merk zijn.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostPardon, synthetisch bedoel je.
Voor chemische middelen moet je bij Kruitvat eigen merk zijn.
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk.
Maar voor de rest ben je het er wel mee eens als ervaringsdeskundige?
Al met al is het een interessante discussie waarbij zowel voor de' voors en tegens' wat te zeggen valt.Last edited by rain; 04-06-2014, 07:53.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dinky Toy View Postobesitas komt door teveel eten... akkoord
honger stillen is volgens mij geen oplossing.
Want dat "teveel eten" wordt zelden getriggert door honger. Eerder door verveling/ gewoonte/ verdriet/ gewoonte/eenzaamheid/ afkeer van zichzelf/ gewoonte......Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment