Hallo,,
Ik heb via de excel me voedingschema in orde gemaakt. Als jullie er een kijkje kunnen nemen erna.
Tips ? En ik wil graag iets anders hebben voor op 15:30 maar ik zou echt niet weten wat want brood komt vast wel een keer me strot uit :P Khou hem al een tijdje vol maargoed moet nog even
Ik train 6 dagen in de week:
Ma: Borst, Schouders, Triceps
Di: Rug, Biceps, Onderarmen
Wo: Buik, Benen (Cardio )
Do: Borst, Schouders, Triceps
Vr: Rug, Biceps, Onderarmen
Za: Buik, Benen ( Cardio )
Zo: Rust
Ik ben elke dag wel lekker in de weer dus. Ik werk ernaast ook. Binnenkort dan naar school toe. Niet erg intensief werk maar wel heel de dag staan. Dus mijn activiteiten factor geen idee of die dus klopt.
Ben benieuwd naar jullie reactie!
voedingsschema 1.xls
Edit: O = Pindakaas. Ik heb namelijk alles aangepast naar de voedingswaarden die hierzelf staan in huis namelijk.
En na de training bij de shake nog 50ml halfvolle melk.
Ik heb via de excel me voedingschema in orde gemaakt. Als jullie er een kijkje kunnen nemen erna.
Tips ? En ik wil graag iets anders hebben voor op 15:30 maar ik zou echt niet weten wat want brood komt vast wel een keer me strot uit :P Khou hem al een tijdje vol maargoed moet nog even
Ik train 6 dagen in de week:
Ma: Borst, Schouders, Triceps
Di: Rug, Biceps, Onderarmen
Wo: Buik, Benen (Cardio )
Do: Borst, Schouders, Triceps
Vr: Rug, Biceps, Onderarmen
Za: Buik, Benen ( Cardio )
Zo: Rust
Ik ben elke dag wel lekker in de weer dus. Ik werk ernaast ook. Binnenkort dan naar school toe. Niet erg intensief werk maar wel heel de dag staan. Dus mijn activiteiten factor geen idee of die dus klopt.
Ben benieuwd naar jullie reactie!
voedingsschema 1.xls
Edit: O = Pindakaas. Ik heb namelijk alles aangepast naar de voedingswaarden die hierzelf staan in huis namelijk.
En na de training bij de shake nog 50ml halfvolle melk.
Comment