Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

Hallo iedereen,

Ik ben al zeker een halfjaar actief bezig met bulken en zie zeker enorme vooruitgang.
    Ik hou al mijn dagelijkse kcals, en voedingswaarden bij met behulp van Myfitnesspal.

Ik ben een ontzettende hardgainer en kom nauwelijks aan in gewicht.. Toch heb ik zeker heel veel massa opgedaan. Heeft iemand hiermee ervaring? Mijn spieren groeien zichtbaar maar ik kom nauwelijks aan in lichaamsgewicht.

Ik weeg nu 64KG
    Per dag consumeer ik +- 3300 kcals.

Thanks !
    Last edited by Sluw; 22-06-2014, 22:35.

Dat zou alleen logisch zijn als je ook een pak droger bent geworden. Wellicht is het verstandig om je vetpercentage en je vvm om de zoveel tijd op te meten, dan kan jij je progressie beter bijhouden.
    Afhankelijk van je huidige vetpercentage, zou ik de keuze maken om te blijven eten hoe je nu doet, of meer te gaan eten.
    Maar ik neem aan dat je vetpercentage op 64 kg vrij laag is? Je bent geen vrouw toch?

Comment

Je zegt dat je nauwelijks aankomt in massa maar wel veel vooruitgang ziet en veel massa gewonnen hebt? Lijkt me raar...
      Wat zijn je start stats? Vetpercentage? Lengte? Hoeveel keer train je?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Dat zou alleen logisch zijn als je ook een pak droger bent geworden. Wellicht is het verstandig om je vetpercentage en je vvm om de zoveel tijd op te meten, dan kan jij je progressie beter bijhouden.
        Afhankelijk van je huidige vetpercentage, zou ik de keuze maken om te blijven eten hoe je nu doet, of meer te gaan eten.
        Maar ik neem aan dat je vetpercentage op 64 kg vrij laag is? Je bent geen vrouw toch?
        Bedankt voor je respons.
        Ik ben een man, vetpercentage is inderdaad laag, onderste buikspieren zijn duidelijk te zien. Ik zal mijn vetpercentage zsm opmeten.

Comment

Originally posted by liquid sword View Post
          Je zegt dat je nauwelijks aankomt in massa maar wel veel vooruitgang ziet en veel massa gewonnen hebt? Lijkt me raar...
          Wat zijn je start stats? Vetpercentage? Lengte? Hoeveel keer train je?
          Klopt inderdaad, ik vind het ook raar vandaar mijn thread.
          Gewicht: 64KG
          Ik ben 1,73 en maak gebruik van een 4daags UB/LB schema.

Comment

En wat was je gewicht voor de bulk?
            Heb je je vetpercentage al is gemeten?

Comment

Originally posted by Sluw View Post
              Bedankt voor je respons.
              Ik ben een man, vetpercentage is inderdaad laag, onderste buikspieren zijn duidelijk te zien. Ik zal mijn vetpercentage zsm opmeten.
              Waarom ga je niet gewoon wat meer eten?

Comment

Originally posted by liquid sword View Post
                En wat was je gewicht voor de bulk?
                Heb je je vetpercentage al is gemeten?
                Gewicht voor de bulk was 58KG.
                Dat is al een hele tijd geleden en nu zie ik sinds een paar maanden geen gewicht meer veranderen. Het schommelt tussen de 64-65.5. Vetpercentage zal ik opmeten.

Comment

Waarom ga je niet gewoon wat meer eten?
                  Op dit moment consumeer ik ongeveer 3300-3500 kcals per dag, word het dan niet een beetje overdreven veel?

Comment

Originally posted by Sluw View Post
                    Op dit moment consumeer ik ongeveer 3300-3500 kcals per dag, word het dan niet een beetje overdreven veel?
                    Als je niet aankomt, moet je gewoon meer gaan eten. Al helemaal als je gewicht al een aantal maanden stil staat.

Post eens wat je eet..

Comment

Als je niet aankomt, moet je gewoon meer gaan eten. Al helemaal als je gewicht al een aantal maanden stil staat.

Post eens wat je eet..
                      Ik maak geen gebruik van een standaard voedingsschema, ik gebruik myfitnesspal om mijn kcals te tracken. Wel track ik de voedingswaarden handmatig.

Wat ik vandaag heb gegeten:

Ontbijt:
                      Weetabix 3stuks
                      300ML Volle melk
                      1x banaan
                      1x appel
                      1x shake+500ML volle melk.

Middag:

Maaltijd bestaande uit:
                      300G volkorenrijst
                      1x blik tonijn
                      1x blik witte bonen in tomatensaus
                      200G wokgroenten
                      1x Magere kwark

Tussendoor:
                      1x Mcflurry
                      1x volle kwark
                      1x maatlijdsalade met gegrilde kip +- 600Kcals

Avondeten:

Taco's ongeveer:
                      150G gehakt
                      Tacoschelpen 4x
                      150G kidneybonen
                      30G guacamole
                      10G goudse kaas
                      150G Witte rijst

Late night:

Shake met 500ML volle melk.

Comment

is aardig wat voor jouw gewicht, heb je zwaar werk?
                        het enige wat je kan gaan doen is nog meer eten.. ik kon er één die ook weinig woog en moest 4500 kcals eten om 0.3/0.5 per week aan te komen

Comment

is aardig wat voor jouw gewicht, heb je zwaar werk?
                          het enige wat je kan gaan doen is nog meer eten.. ik kon er één die ook weinig woog en moest 4500 kcals eten om 0.3/0.5 per week aan te komen
                          Ik heb lichtzwaar werk, denk niet dat dit een probleem is. Wel ben ik buiten de gym aan het bmxen waardoor ik aardig wat verbrand. Ik probeer dit altijd aan te vullen met genoeg voeding en een zware shake met veel kcals. Ik zal proberen om nogmeer kcals te consumeren en kijken hoe dit uitpakt. Is het verstandig om dan bijv 300 kcals per dag extra te doen en dan na 2 weken te kijken of er progressie is?

Comment

Goed plan En dan met name op de dagen dat je fietst.

Comment

Meer eten inderdaad. Kleine stapjes omhoog tot je je 'sweet spot' hebt gevonden.
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X