eiwitrepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitrepen

Hey, ik had de vraag wat vinden jullie van eiwitrepen? Ja ze zijn duur maar als je daar niet naar kijkt.
    Bijvoorbeeld je hebt weinig tijd en weinig pauzes op een dag zal dit dan een goed tussendoortje zijn?
    Om toch aan je dagelijkse hoeveelheden te komen.

Originally posted by rudie View Post
    Hey, ik had de vraag wat vinden jullie van eiwitrepen? Ja ze zijn duur maar als je daar niet naar kijkt.
    Bijvoorbeeld je hebt weinig tijd en weinig pauzes op een dag zal dit dan een goed tussendoortje zijn?
    Om toch aan je dagelijkse hoeveelheden te komen.
    Ik vind het maar een nietszeggende conclusie!
    Nee , onzin natuurlijk.

Er zijn meerdere , betere opties denkbaar , mijn mening.
    Je kan zelf repen maken wil je perse een reep eten.
    Je kan een bak zuivel met noten mee nemen naar je werk , nog meer koolhydraten er bij mocht je dat nodig vinden(havermout bijvoorbeeld).

Havermout pannenkoeken kan je ook nog mee nemen.
    Zoveel mogelijkheden.

Comment

Dan wil ik graag weten wat gebruik je om een havermout pannenkoek te maken?
      Omdat ik toch graag wil aankomen in gewicht dus er moeten aardig wat calo ook in zitten.

Comment

Kijk wat logies hier door voor wat ideeën.
        Hoeveelheden kan je zelf bepalen op basis wat jij nodig vindt.
        Voor pannenkoeken heb je nodig , havermout meel (ultra fine oats bij body en fit shop) , je kan ook zelf havermout meel maken natuurlijk.
        Voor de rest nog melk en eieren om het beslag te maken.
        Je kan er ook nog olijfolie of kokosolie door heen gooien voor extra vetten.
        Whey voor extra eiwitten , alhoewel dat niet echt nodig zou zijn lijkt me.

Comment

Shakebeker mee,...whey / cocosolie / havermout / pindakaas / banaan e.d. erin.
          Even met die beker naar de wc (ofzo) lopen water erbij - shaken en binnen 30 sec heb je 600/1000 kcals binnen.

Klaar en fokking goedkoop.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Tik op YouTube eiwitreep maken of op google en je krijgt wel 100en recepten en ideeën, ik deed het zelf ook maken toen ik nog naar school ging heel gunstig en je kan zelf ongeveer de voedingswaarde bepalen! Heel gunstig, goedkoop en nog lekker ook.

edit; wat mvos zegt is nog makkelijker daar had ik toen nog niet over gedacht

Comment

Het beste en lekkerste inderdaad wat Mvos zegt , vind ik dan.

Je kan ook gewoon brood eten als afwisseling.

Comment

Die repen kun je als nood erbij houden. Ze zijn wel lekker, maar veels te duur joh. Kun je beter zelf wat maken zoals mvos aangeeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X