Hulp gevraagt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Komt niet helemaal op hetzelfde neer. Dat eiwitten iets minder kcals kunnen leveren dan carbs, daar ben ik het mee eens. Maar het verschil valt te verwaarlozen. Als je voldoende eiwit binnen krijgt en nog steeds vet pakt.. dan hoef je niet je eiwitten te gaan verhogen, alleen het aantal carbs verlagen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      Waar baseer je dat op.
      Hierop: Hoeveel eiwitten heb je nodig als krachtsporter? - Fitness Tips

Bronnen staan onder aan in de site vermeld

Comment

Originally posted by Baazel View Post
        Hierop: Hoeveel eiwitten heb je nodig als krachtsporter? - Fitness Tips

Bronnen staan onder aan in de site vermeld
        Goeie bron!

Comment

Het is en blijft toch aan passen aan iemand persoonlijk.
          Ben benieuwd, van het weekend eens kijken, wat de cijfers zeggen

Comment

Goeie bron!
            Klopt het niet dan ?
            Wordt toch wel goed onderbouwd allemaal , wel gelezen ?

Comment

Originally posted by Lethal View Post
              Klopt het niet dan ?
              Wordt toch wel goed onderbouwd allemaal , wel gelezen ?
              Je kan zoiets niet in een hokje plaatsen. Er spelen veel factoren mee waardoor het voor iedereen anders uitpakt. Het is een richtlijn, geen feit. Leeftijd, geslacht, lichaamsbouw, eerdere voedingspatroon etc. spelen ook een rol in deze.

Comment

Dat is waar !

Comment

Je kan zoiets niet in een hokje plaatsen. Er spelen veel factoren mee waardoor het voor iedereen anders uitpakt. Het is een richtlijn, geen feit. Leeftijd, geslacht, lichaamsbouw, eerdere voedingspatroon etc. spelen ook een rol in deze.
                  Heb je ook gelijk in!
                  Moet er natuurlijk wel mee blijven spelen tot dat het voor jezelf werkt

Comment

Zaterdag gewogen en halve kilo afgevallen, dus dat was niet de bedoeling.
                    Ga nu wat brood vervangen door bruine rijst , wat de koolhydraten wat verhoogd.
                    Ik heb heb het idee dat de vetten en de eiwitten wel in de juiste hoeveelheid
                    binnen komt, dus verander daar weinig aan.
                    Dus wil nu langzaam de koolhydraten om hoog schroeven.
                    Volgens de App die ik gebruik was mijn verdeling van de afgelopen week 30/45/25, dus dat zou dan
                    wel mogen, toch?
                    Qua gemiddelde had ik 209 calorieën te weinig gegeten, dus ook dat zou dan wel weer kunnen kloppen.

Comment

Dan mag je aardig gaan verhogen. Zeker 600 kcals omhoog gaan...

Comment

Correctie: ik las 2 kilo, maar je schrijft een halve.. Kan goed zijn dat je wat minder vochtretentie nu wat lager ligt en dat je wat minder in je maag had zitten tijdens je weegmoment. Ietsje verhogen met plus minus 250 kcals en aankijken.

Comment

Weer een half kilootje er bij
                          Van af deze week weer iets verhogen, heb de kip en rijst wat op gevoerd.
                          Kijken hoe dit weer uit gaat pakken.
                          Is er een manier hoe kunt zien dat het vocht is wat je verliest of aan komt?

Comment

Waarom verhogen als je een halve kilo pakt?
                            Meer is niet beter, betekend alleen maar minder lang bulken of langer cutten. Een halve kilo zit op het randje..

Comment

Dat is ook zo, vandaar ook de vraag hoe kun je zien dat het vocht is.
                              2 weken terug woog ik 77 kg en een week geleden 76,5, nu weer 77 kg,
                              dus vermoed dat ik een beetje op onderhoud balanceer, vandaar iets verhoogd.
                              Ik zit nu op trainingsdagen op +/- 3050kcal 27%-51%-23%
                              Niet trainingsdagen +/-2580kcal 26%-50%-24%
                              Ik wil proberen om inderdaad elke week zo'n 0,5 kilo aan te komen, maar dan is het wel de
                              bedoeling dat het door zet, dus niet weer zakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X