Komt niet helemaal op hetzelfde neer. Dat eiwitten iets minder kcals kunnen leveren dan carbs, daar ben ik het mee eens. Maar het verschil valt te verwaarlozen. Als je voldoende eiwit binnen krijgt en nog steeds vet pakt.. dan hoef je niet je eiwitten te gaan verhogen, alleen het aantal carbs verlagen.
Hulp gevraagt
Collapse
X
-
Originally posted by Baazel View PostHierop: Hoeveel eiwitten heb je nodig als krachtsporter? - Fitness Tips
Bronnen staan onder aan in de site vermeld
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostKlopt het niet dan ?
Wordt toch wel goed onderbouwd allemaal , wel gelezen ?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostJe kan zoiets niet in een hokje plaatsen. Er spelen veel factoren mee waardoor het voor iedereen anders uitpakt. Het is een richtlijn, geen feit. Leeftijd, geslacht, lichaamsbouw, eerdere voedingspatroon etc. spelen ook een rol in deze.
Moet er natuurlijk wel mee blijven spelen tot dat het voor jezelf werkt
Comment
-
Zaterdag gewogen en halve kilo afgevallen, dus dat was niet de bedoeling.
Ga nu wat brood vervangen door bruine rijst , wat de koolhydraten wat verhoogd.
Ik heb heb het idee dat de vetten en de eiwitten wel in de juiste hoeveelheid
binnen komt, dus verander daar weinig aan.
Dus wil nu langzaam de koolhydraten om hoog schroeven.
Volgens de App die ik gebruik was mijn verdeling van de afgelopen week 30/45/25, dus dat zou dan
wel mogen, toch?
Qua gemiddelde had ik 209 calorieën te weinig gegeten, dus ook dat zou dan wel weer kunnen kloppen.
Comment
-
Dat is ook zo, vandaar ook de vraag hoe kun je zien dat het vocht is.
2 weken terug woog ik 77 kg en een week geleden 76,5, nu weer 77 kg,
dus vermoed dat ik een beetje op onderhoud balanceer, vandaar iets verhoogd.
Ik zit nu op trainingsdagen op +/- 3050kcal 27%-51%-23%
Niet trainingsdagen +/-2580kcal 26%-50%-24%
Ik wil proberen om inderdaad elke week zo'n 0,5 kilo aan te komen, maar dan is het wel de
bedoeling dat het door zet, dus niet weer zakken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment