Voedingschema (teveel zuivel?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gentjuh View Post
    en die 500kcal scheelt toch aardig wat? dat zijn 5 boterhammen pindakaas
    Wut? 5 boterhammen , laten we zeggen 70 kcal per stuk is al 350 kcal, en 15 gram pindakaas 100 kcal.
    Jij eet 1 eetlepeltje pindakaas met 5 droge stukken brood?
    Weeg jij uberhaupt je shit wel uit of niet? zo niet raad ik je dat aan want zoals al is gezegd smeer je snel meer.

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
      Oke ga jij maar lekker dextrose pakken ik pak liever iets natuurlijks. Een stuk fruit. Ben benieuwd naar jou schema dan Zeg ook niet dat vet eten slecht is maar spek? Komop man dan neem ik je niet serieus.... Ik zelf doe 600ml melk, 120g brinta en 25g whey en 5g pindakaas in de blender en dan is het een fluff substantie. Heerlijk weg te eten met een lepel
      - Dextrose is druivensuiker. Hoe natuurlijk wil je het hebben?
      - Je insinueert dat vet slecht is. Je weet namelijk geen exacte macro's dus je kunt ook niet zeggen dat hij teveel binnenkrijgt. Daarnaast zijn er mensen die graag meer vet eten en daar echt niet slechter op gaan.
      - Wat is er mis met spek?
      Ik doe een gok

Comment

Nee ik weeg niet iedere boterham pindakaas, ik kom moeilijk aan en daarom eet ik dat veel, de reden dat ik dextrose neem ipv banaan is omdat ik daar buikkramp van krijg.

Comment

1 of 1/2 avocado per dag.
          Erg gezond en vol goede vetten.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je zegt dat je moeilijk aan komt maar je weet nieteens hoeveel kcal je binnen krijgt, wat je daar in je schema beschrijft is bijna niks voor de meeste mensen hier op het forum, als je uit rekent wat je eet per dag aan kcal, kan je het langzaam opschroeven zodra je niet aankomt
            Dus je eet bv 2500 kcal en je komt niet aan
            eet dan de week erna 2700 kcal, en kijk of je aankomt
            nog niet? weer 200 erbij , tot je een mooie 1kg-1,5kg o.i.d aankomt per maand

Comment

Je geeft aan dat dit je huidige voedingsschema weer is na de zomer. In de zomer heb je weinig zuivel tot je genomen en je klaagt nu dat je nog steeds niet veel bent aangekomen?

Best logisch lijkt mij zo. Je bent simpelweg niet hard genoeg en lang genoeg gaan bulken. Ik zou zeggen pak het weer op vanaf nu en kijk het eens een paar weken aan. Kom je nog niet aan dan verhoog je de voeding weer.

Wil je niet meer dan 10 boterhammen eten ga dan voor een salade. Ik heb mijn boterhammen vervangen met een salade bestaande uit: kip (170gr), tomaat, gekookt ei, ketchup. Bak de kip, kook een ei, snij alles + tomaat in kleine stukjes en gooi het in een kom. Doe er wat ketchup bij en smullen maar. Kan je prima de avond voordat je naar werk/school gaat bereiden en volgende dag meenemen

Comment

Nee daar klaag ik niet over ik heb in de zomer niet eens gesport oftewel er niks aan gedaan maar het gaat om het idee dat ik toen geen kwark at dat ik toen geen puistjes had. Ik zit nu op de 2700 per dag. Zal even excel maken alleen avondeten varieert elke dag.
                Bedankt voor die saladetip!

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                  Groeien willen we allemaal. Macro's zijn er niet voor niks. Houd het op 1-1,2g vet / 2-2,5g eiwit per kg en de rest carbs. En dan liefst zoveel mogelijk onverzadigde vetten (pindakaas, noten) Of je gaat IIFM doen, waar ik totaal geen fan van ben. Als jij 700 kcal boven je onderhoud gaat zitten bijv. zal je teveel vet gaan aanzetten. Als je 350-500kcal boven je onderhoud gaan zitten en netjes aan je macro's zult houden zal je weinig vet gaan aanzetten.
                  Klein detail, TS kan zijn onderhoud nog niet goed weten, hooguit een schatting. en zijn onderhoud zal ook veranderen

Originally posted by Swiftl3n View Post
                  Wut? 5 boterhammen , laten we zeggen 70 kcal per stuk is al 350 kcal, en 15 gram pindakaas 100 kcal.
                  Jij eet 1 eetlepeltje pindakaas met 5 droge stukken brood?
                  Weeg jij uberhaupt je shit wel uit of niet? zo niet raad ik je dat aan want zoals al is gezegd smeer je snel meer.
                  Vrijwel niemand weegt brood. Als je exact wilt weten wat je eet, dan is brood minder handig. Maar TS kan prima brood eten

Originally posted by mdejonge View Post
                  Haha, inderdaad mannen. Kan volgens mij zelfs zo wel een pot opvreten, er gaat niks boven een broodje pindakaas, en dit blijft er dan ook zo lang mogelijk in

Btw @ Gainz house, je geeft rare adviezen. Laatst ook al een kuur advies aan een man die net kanker overleeft heeft..... My god. Ga eerst een half jaartje lezen.
                  Ik snap niet dat er op zulke idiote dingen niet gelijk een ban staat.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

inderdaad...ik reageer er maar niet op. iets met een te hoge bloeddruk krijgen enzo
                    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Vrijwel niemand weegt brood. Als je exact wilt weten wat je eet, dan is brood minder handig. Maar TS kan prima brood eten
                      Dat weet ik ik weeg zelf ook geen brood, ik doelde op de pindakaas, of een boterham nou iets scheelt maakt niet uit, maar 15 of 50 gram pindakaas is een ander verhaal

Comment

Originally posted by Swiftl3n View Post
                        Dat weet ik ik weeg zelf ook geen brood, ik doelde op de pindakaas, of een boterham nou iets scheelt maakt niet uit, maar 15 of 50 gram pindakaas is een ander verhaal
                        Weeg jij pindakaas wel? Zijn toch van die dingen die je meestal 1x weegt? eetlepel is 10-15gr dacht ik, maar ik eet nooit pindakaas oid
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

@ Patries, inderdaad, die idioten direct bannen
                          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                            @ Patries, inderdaad, die idioten direct bannen
                            Omdat hij zijn pindakaas niet weegt?

Ik zag trouwens bij de Lidl een aanbieding van een lepel met ingebouwde weegschaal.
                            Makkelijk als je echt tot op de gram wilt weten wat je binnen krijgt.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Mis je nu behoorlijk wat calorieën?
                              550 gram kwark en 250 ml melk, dat is toch niks?
                              Da's nog geen 500 kcal totaal.
                              Mijn woorden, ik snap niet wat er zo moeilijk is aan een kleine correctie in je voedingspatroon.

@ Gentje, join ons bij de meet! ik denk dat je er super veel van gaat opsteken!
                              Last edited by generation_iron; 21-10-2014, 21:27.

Comment

Ik vraag me af waar de uitleg blijft van de spek-is-slecht-meneer :')
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X