ja klopt 10 a 15 gram, ik weeg dingen die veel kcal bevatten altijd liever uit, meten is weten
Voedingschema (teveel zuivel?)
Collapse
X
-
Originally posted by Pren View PostIk wil dat iemand die zulke onzin lult, door het stof gaat en toegeeft dat hij onzin lult
Zo zou ik spek ook niet zomaar in mijn schema verwerken.. er zijn betere alternatieven!
Comment
-
Pindakaas afwegen is niet zo veel extra moeite hoor...
Zet die pot op de weegschaal, drukt hem op 0 en gaat scheppen tot je aan je grammen in de min zit. Dan netjes verdelen over je bammetjes en klaar
Al weet je na verloop van tijd wel ongeveer hoe en wat"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostWeeg jij pindakaas wel? Zijn toch van die dingen die je meestal 1x weegt? eetlepel is 10-15gr dacht ik, maar ik eet nooit pindakaas oid
Voorbeeld:
Kameraadje dacht dat die zo'n 25g pindakaas op ze'n boterham deed, dit had die ook in zijn schema (4x) hij gainde idd alleen te vet. Wat bleek doet die er 40g op per boterham. Scheelt toch 15x4=60g (400kcal meer!)
Originally posted by Pren View PostIk vraag me af waar de uitleg blijft van de spek-is-slecht-meneer :')
Leg jij mij maar eens uit waarom spek wel goed is in de bulk en waarom jij het andere zou aanraden op standaard in de bulk spek te nemen ipv kipfilet of magere gehakt.
Comment
-
Originally posted by Gainz House View PostAnders gezegd: Waarom vind jij het goed in de bulk? Er zijn vele andere producten die je dan beter kan pakken dan die vette en tevens vieze spek. Het is ook nog eens ontzettend zout. Ben jij zo'n fat powerlifter die alles lekker eet en 0 definitie heeft zeker.
Leg jij mij maar eens uit waarom spek wel goed is in de bulk en waarom jij het andere zou aanraden op standaard in de bulk spek te nemen ipv kipfilet of magere gehakt.
Leg jij dan nu uit waarom het slecht is? En dan niet zeggen dat andere producten beter zijn, want daar ging het niet om. Het ging erom dat jij zei dat spek slecht is vanwege het vet.
P.S. Ik heb inderdaad een buikje en zit alweer boven de 15%. Desondanks eet ik geen spek.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostWeeg jij pindakaas wel? Zijn toch van die dingen die je meestal 1x weegt? eetlepel is 10-15gr dacht ik, maar ik eet nooit pindakaas oidOriginally posted by Pren View PostIk vraag me af waar de uitleg blijft van de spek-is-slecht-meneer :')Originally posted by Pren View PostNu suggereer je weer dat vet slecht is... Is niet zo. Beetje flauw overigens dat we de rollen nu gaan omdraaien, maar ik speel wel mee. Gaan we dan: spek bevat eiwitten en vetten en kan dus prima in een dieet. Klaar.
Leg jij dan nu uit waarom het slecht is? En dan niet zeggen dat andere producten beter zijn, want daar ging het niet om. Het ging erom dat jij zei dat spek slecht is vanwege het vet.
P.S. Ik heb inderdaad een buikje en zit alweer boven de 15%. Desondanks eet ik geen spek.
Voorbeeldje:
100g spek:
882kcal 0.2g Ewit 99.7g vet waarvan 37.4g verzadigd is.
100g kipfilet:
157kcal 30g Eiwit 4.0g vet waarvan 1.5g verzadigd.
Nou mag jij mijn uitleggen waarom jij spek neemt voor de eiwitten en vetten? Ten eerste eiwitten? Welke? Er zit zoveel in dat je het niet eens kan tellen. En de vetten zijn er zoveel verzadigd dat je beter ongezouten pinda's kan nemen of een lepen pindakaas of nog een eetlepel olijfolie als je graag vetten wilt hebben, en dan natuurlijk de gezonden onverzadigde vetten.
Nu ben jij weer met je onzin Pren.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment