In mijn vorig topic heb ik heel wat te horen gekregen, harde woorden, goede raad, bedankt allemaal. Ik ben dus naar de dokter aan het gaan en wil echt veranderen. De wil is nog groter dan het doen/kunnen op dit moment maar het zit te bonken in mijn hoofd... Ik wil het zo graag. Enkel de weegschaal obsessie zit me nog in de weg...wil nu graag zelfs zondigen, kan eigenlijk toch geen kwaad, maar dan morgenvroeg die weegschaal drang... daar moet ik overheen zien te raken. Voel dat ik er wel bijna ben...
Ik heb dus mijn voeding aangepast, met dank aan beaudien. Heb wel enkele van mijn eigen eten gehouden omdat ik het graag eet. Kunnen jullie zeggen of het al beter/goed is? Er zitten ook nog wat vragen in ivm rijstwafels, brood of havermout. En door mijn vele eieren of ik dan wat vlees best schrap.
(Vrouw, 31 jaar, 42-43 kilo, 1m60, vetpercentage rond de 4-5%, sport: 3x per week bodypump)
Ochtend
Omelet (2eiwitten, 1 ei met wat melk en kwark gemixt), kerstomaatjes, spinazie en courgette + 300g slamix
40 g havermout met 3g shake met water
Tussendoor
2 rijstwafels (natuur) met mager beleg, 1 rijstwafel met paprikasmaak
Middag
Zelfde omelet
Ofwel 3 rijstwafels met beleg en groenten
Ofwel 1 boterham met beleg en groenten
Ofwel 20 g havermout met 3g shake en water
Wat is beste of maakt dat niet uit?
Tussendoor
Potje kwark of 2 rijstwafels met caramel
15 amandelen
Avond
Zelfde omelet
10g havermout met 3 g shake en water
Avond
30g shake
100g kwark
Normaal doe ik in mijn omeletjes kippenwit, magere ham of magere vis maar dan heb ik misschien teveel eiwitten? Weglaten of erin laten? Misschien 1 x zalm erin voor nog vetten?
Ik probeer, doe mijn best...
Dankje
Ik heb dus mijn voeding aangepast, met dank aan beaudien. Heb wel enkele van mijn eigen eten gehouden omdat ik het graag eet. Kunnen jullie zeggen of het al beter/goed is? Er zitten ook nog wat vragen in ivm rijstwafels, brood of havermout. En door mijn vele eieren of ik dan wat vlees best schrap.
(Vrouw, 31 jaar, 42-43 kilo, 1m60, vetpercentage rond de 4-5%, sport: 3x per week bodypump)
Ochtend
Omelet (2eiwitten, 1 ei met wat melk en kwark gemixt), kerstomaatjes, spinazie en courgette + 300g slamix
40 g havermout met 3g shake met water
Tussendoor
2 rijstwafels (natuur) met mager beleg, 1 rijstwafel met paprikasmaak
Middag
Zelfde omelet
Ofwel 3 rijstwafels met beleg en groenten
Ofwel 1 boterham met beleg en groenten
Ofwel 20 g havermout met 3g shake en water
Wat is beste of maakt dat niet uit?
Tussendoor
Potje kwark of 2 rijstwafels met caramel
15 amandelen
Avond
Zelfde omelet
10g havermout met 3 g shake en water
Avond
30g shake
100g kwark
Normaal doe ik in mijn omeletjes kippenwit, magere ham of magere vis maar dan heb ik misschien teveel eiwitten? Weglaten of erin laten? Misschien 1 x zalm erin voor nog vetten?
Ik probeer, doe mijn best...
Dankje
Comment