Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er is al vooruitgang, blijft lastig om onderaan juist uit te komen.
    Jullie tips hiervoor?
    Attached Files
    Last edited by SvV1987; 19-01-2015, 17:07. Reason: spelfout

Comment

Originally posted by SvV1987 View Post
      1.85 lang
      75 kilo (in tijde van steroïden 94 kilo)
      vetpercentage 14,9%
      lichamelijk zwaar werk
      2/3 /p/w trainen.

need more?
      Ik zou dan wel naturel blijven. En eens een goede basis bouwen. Ik heb dezelfde lengte als jij en woog voor mijn eerst kuur al 100kg. en toen zat ik ook op 15-16% en dat was niet bepaald ideaal om te doen. Het is alleen jammer dat je je nu pas druk maakt om voeding en niet voor je begon met kuren, laat staan na je kuur

Comment

Ik snap je, maar toendertijd was ik ook zeker wel met voeding bezig maar heb het door de jaren gewoon laten verslonsen. Wil het nu serieus weer oppakken want voel me gewoon 'niet happy' met dit gewicht.

Comment

Originally posted by SvV1987 View Post
          Ik snap je, maar toendertijd was ik ook zeker wel met voeding bezig maar heb het door de jaren gewoon laten verslonsen. Wil het nu serieus weer oppakken want voel me gewoon 'niet happy' met dit gewicht.
          Dat kan ik geloven. Lekker je voeding op orde brengen als het goed is weet niet of het echt bestaat maar heb je spiergeheugen dus komt er oude massa snel door terug.
          Feit of fictie meningen zijn verdeeld.

Comment

Originally posted by hans verners View Post
            Volgens mij ligt het eraan wat je wilt bereiken met je voedingsschema. Wil je aankomen of afvallen dat is van belang.

Kijk eens bij dnasupplementen.nl voor advies, ze 'tips' informatie misschien kun je daar iets mee.

Volgens mij heb ik al eerder gezien dat jij reclame maakt voor deze site Hans. stop daar asjeblieft mee en help deze jongen.

OT : Zorg dat Totaal nodig: en totaal ingenomen nagenoeg gelijk zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X