Verhouding Rijst/Kip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by xylometazoline View Post
    FitCh mijn excuses dat ik even je TP steel.

Volstaat als 'groente' spinazie uit een glazen potje hak bijvoorbeeld?, dit is makkelijk klaar te maken en zo zit ik niet elke dag te klooien met bijvoorbeeld ijsbergsla
    Gewoon verse groentes preppen, je bent toch geen wijf man!!

Comment

Verse groenten hebben uiteraard de voorkeur,maar afwisselen met groenten uit een potje/blikje/diepvries kan ook.
      Redelijk achterhaald dat de vitaminen compleet verdwenen zijn uit ingeblikte groenten.
      Het verschil met vroeger is vooral dat de groenten tegenwoordig extreem snel na het oogsten ingevroren of ingeblikt worden,terwijl 'verse'groenten vaak al een kleine week opgeslagen liggen voordat ze te koop worden aangeboden.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Goed stuk Dyno!

Comment

Originally posted by rain View Post
          Verse groenten hebben uiteraard de voorkeur,maar afwisselen met groenten uit een potje/blikje/diepvries kan ook.
          Redelijk achterhaald dat de vitaminen compleet verdwenen zijn uit ingeblikte groenten.
          Het verschil met vroeger is vooral dat de groenten tegenwoordig extreem snel na het oogsten ingevroren of ingeblikt worden,terwijl 'verse'groenten vaak al een kleine week opgeslagen liggen voordat ze te koop worden aangeboden.
          Klopt, ik werk bij een groente & fruit veiling en ik kan je vertellen dat het product in de schappen lang niet altijd vers is. Vaak word er ook gewoon geoogst en gewacht met het aanbieden om zo de kg prijs te sturen. In het ergste geval word er zelfs product vernietigd. Maar vertel dat maar niet aan de kindjes in Afrika.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X