Aankomen qua gewicht en vet% laag houden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen qua gewicht en vet% laag houden

Beste forum leden,

ben nu 2 weken bezig met interval training op de loopband. dit bevalt me echt
    super.!! heb bij doel staan 500 kcal alleen bauw langzaam het tempo op qua doel stelling zit nu op 8 gaat tot 12 alleen word niet goed van de weegschaal. heb een weegschaal van Tanitha, aangeschaft.alleen deze beweert nu dat ik in ongeveer 2 weken tijd. van 95 kilo naar 97,6 kilo ben gegegaan. met vet% van 14.2 dit lijkt me nogal raar om zoveel qua spiermassa zijn toegenomen in zoon korte tijd want voorheen was mijn vet% exact het zelfde alleen minder gewicht dus minder spiermassa is dit mogelijk zoveel bij tekomen in zoon korte tijd of is die tanitha nu de weg kwijt hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven is het mogelijk in 2 weken veel spiermassa aan tekomen want heb namelijk op andere forums gelezen dat je max 2a3 kilo spiermassa per jaar kan aankomen hoor het wel

alvast bedankt.!!!

gr davy

Weegschaal niet meer gebruiken. Het is zo simpel als dat, deze reageren op hoe goed je stroom geleid (hoe goed komt stroom van punt A waar je voet op staat naat punt B waar je andere voet op staat). Als je vochtbalans dus verschilt zijn de cijfers die die dingen uitkotsen echt totaal verschillend. Gewoon nutteloze tool.

Maareh, waarom sta je als een dolle op een loopband? Wat wil je ermee bereiken?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Haha wil graag een goede conditie opbouwen voor de zomer jog nogal graag maja qua kleren pas ik alles dus zal geen vet aangekomen zijn op een andere schaal weeg ik meer snap er geen moer van terwijl ik niet gek eet ofzo maar gewicht is niet het belangrijkste toch

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Weegschaal niet meer gebruiken. Het is zo simpel als dat, deze reageren op hoe goed je stroom geleid (hoe goed komt stroom van punt A waar je voet op staat naat punt B waar je andere voet op staat). Als je vochtbalans dus verschilt zijn de cijfers die die dingen uitkotsen echt totaal verschillend. Gewoon nutteloze tool.

Maareh, waarom sta je als een dolle op een loopband? Wat wil je ermee bereiken?
        Even een vraag omtrent je reactie: denk jij dat dit ook geldt voor de InBody scans? Deze gebruik ik nu zelf op de sportschool.

Comment

Originally posted by Chefferson View Post
          Even een vraag omtrent je reactie: denk jij dat dit ook geldt voor de InBody scans? Deze gebruik ik nu zelf op de sportschool.
          Is basicly hetzelfde ja.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X