Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nice, is wel de shit waar we steeds meer en meer naar toe gaan. Dit is wel de toekomst a.h.v. van je genetische opmaak aan risico reductie doen waar de "lottery of life" je nogal genaaid heeft zeg maar. Of juist je voordeel doen met bepaalde kennis.
Brengt uiteraard wel weer leuke ethische kwestie aan het daglicht, want niet iedereen wil bijv. weten of hij/zij meer risico heeft op een bepaalde aandoening o.b.v. een genmutatie ofzo.
Ja zodra het op een praktische manier meetbaar is zal het wellicht ook niet heel lastig zijn. Interesting shit, laat je er ook weer aan herinneren hoe complex een lichaam is op micro niveau en hoe wonderlijk alles samenwerkt.
Ja zodra het op een praktische manier meetbaar is zal het wellicht ook niet heel lastig zijn. Interesting shit, laat je er ook weer aan herinneren hoe complex een lichaam is op micro niveau en hoe wonderlijk alles samenwerkt.
Ja, bizar. En wat dan ook bizar is dat je dan zaken gaat aanpassen waar je pas over 20 jaar profijt van zou kunnen hebben. Zeker als je bijv. een dieet aanpassing doet of een extra supplement gaat nemen waar je dus anders over 20 jaar door in de penarie gekomen zou zijn.
Dat zal zeker de toekomst zijn. Kan me herinneren dat Sibil (oma) Peeters het bloedgroepen dieet toepast op atleten.
Ja alleen bovenstaand is daadwerkelijk wetenschap en bloedgroepdieet een guru uitvinding. Die twee hebben niks met elkaar te maken, sterker nog, dit soort dingen laten eerder zien hoe simplistisch en raar dat soort dingen zijn.
Ja, bizar. En wat dan ook bizar is dat je dan zaken gaat aanpassen waar je pas over 20 jaar profijt van zou kunnen hebben. Zeker als je bijv. een dieet aanpassing doet of een extra supplement gaat nemen waar je dus anders over 20 jaar door in de penarie gekomen zou zijn.
Lang leve de wetenschap
Ik denk dat wij echt een van de laatste generaties zijn met een "natuurlijk" en ignorant leven. Als ik moet geloven wat er over twee a drie decennia al mogelijk is.... Maar dan zijn wij al kapot en versleten
Ik denk dat wij echt een van de laatste generaties zijn met een "natuurlijk" en ignorant leven. Als ik moet geloven wat er over twee a drie decennia al mogelijk is.... Maar dan zijn wij al kapot en versleten
Collega vroeger gehad die een PT had, zij had ook een speciaal aangepast modern dieet op basis van haar hormoonbalans die onderzocht was... Klonk toen als dikke bs in ieder geval, is dat dat bloedgroepdieet?
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Collega vroeger gehad die een PT had, zij had ook een speciaal aangepast modern dieet op basis van haar hormoonbalans die onderzocht was... Klonk toen als dikke bs in ieder geval, is dat dat bloedgroepdieet?
Wss die onzin van Ralph Moorman. Hormoondieet of zoiets. Ook debunked iig.
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment