Genen en voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genen en voeding

Jaja chick is fkn irritant maar wel goeie info altijd. Is een legit scientist.

https://www.youtube.com/watch?v=bVV2RFEiqN4&autoplay=1
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Nice, is wel de shit waar we steeds meer en meer naar toe gaan. Dit is wel de toekomst a.h.v. van je genetische opmaak aan risico reductie doen waar de "lottery of life" je nogal genaaid heeft zeg maar. Of juist je voordeel doen met bepaalde kennis.

Brengt uiteraard wel weer leuke ethische kwestie aan het daglicht, want niet iedereen wil bijv. weten of hij/zij meer risico heeft op een bepaalde aandoening o.b.v. een genmutatie ofzo.
    "Straight outta gym"

Comment

Ja zodra het op een praktische manier meetbaar is zal het wellicht ook niet heel lastig zijn. Interesting shit, laat je er ook weer aan herinneren hoe complex een lichaam is op micro niveau en hoe wonderlijk alles samenwerkt.

Comment

Dat zal zeker de toekomst zijn. Kan me herinneren dat Sibil (oma) Peeters het bloedgroepen dieet toepast op atleten.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ja zodra het op een praktische manier meetbaar is zal het wellicht ook niet heel lastig zijn. Interesting shit, laat je er ook weer aan herinneren hoe complex een lichaam is op micro niveau en hoe wonderlijk alles samenwerkt.
          Ja, bizar. En wat dan ook bizar is dat je dan zaken gaat aanpassen waar je pas over 20 jaar profijt van zou kunnen hebben. Zeker als je bijv. een dieet aanpassing doet of een extra supplement gaat nemen waar je dus anders over 20 jaar door in de penarie gekomen zou zijn.

Lang leve de wetenschap
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
            Dat zal zeker de toekomst zijn. Kan me herinneren dat Sibil (oma) Peeters het bloedgroepen dieet toepast op atleten.
            Ja alleen bovenstaand is daadwerkelijk wetenschap en bloedgroepdieet een guru uitvinding. Die twee hebben niks met elkaar te maken, sterker nog, dit soort dingen laten eerder zien hoe simplistisch en raar dat soort dingen zijn.

http://ajcn.nutrition.org/content/98/1/99

Originally posted by Iron Mind View Post
            Ja, bizar. En wat dan ook bizar is dat je dan zaken gaat aanpassen waar je pas over 20 jaar profijt van zou kunnen hebben. Zeker als je bijv. een dieet aanpassing doet of een extra supplement gaat nemen waar je dus anders over 20 jaar door in de penarie gekomen zou zijn.

Lang leve de wetenschap
            Ik denk dat wij echt een van de laatste generaties zijn met een "natuurlijk" en ignorant leven. Als ik moet geloven wat er over twee a drie decennia al mogelijk is.... Maar dan zijn wij al kapot en versleten
            Last edited by pescatore; 31-03-2015, 19:43.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Ik denk dat wij echt een van de laatste generaties zijn met een "natuurlijk" en ignorant leven. Als ik moet geloven wat er over twee a drie decennia al mogelijk is.... Maar dan zijn wij al kapot en versleten
              Haha, true.
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                Haha, true.
                Onder de video sectie staat een hoop van dit soort vids:

FMF > About Dr. Rhonda Patrick

Comment

Hiit, magnesium, mitochondriën etc:

https://www.youtube.com/watch?v=WWBCnVMoFZA&autoplay=1
                  Last edited by pescatore; 31-03-2015, 20:03.

Comment

Bloedgroepdieet en wetenschap in 1 zin noemen :')
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hij zegt er toch geen bij

Collega vroeger gehad die een PT had, zij had ook een speciaal aangepast modern dieet op basis van haar hormoonbalans die onderzocht was... Klonk toen als dikke bs in ieder geval, is dat dat bloedgroepdieet?
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                        Hij zegt er toch geen bij

Collega vroeger gehad die een PT had, zij had ook een speciaal aangepast modern dieet op basis van haar hormoonbalans die onderzocht was... Klonk toen als dikke bs in ieder geval, is dat dat bloedgroepdieet?
                        Wss die onzin van Ralph Moorman. Hormoondieet of zoiets. Ook debunked iig.

Comment

Klinkt idd als de hormoonfactor. Wat een charlatan is die kerel
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Lekker wijf, mooie grote mond
                            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X