Voedingsschema cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema cutten

Hallo allemaal,

Ik heb hier al eerder een voedingsschema gepost. Deze was niet zo goed. Ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt. Is dit wel een goed voedingsschema?

Even wat informatie:
    -Ben een jongen 17 jaar
    -Ik heb een kcal behoefte van rond de 1900 kcal
    -Om af te vallen (-500 kcal) mag ik 2400 kcal eten ongeveer.
    -Heb een gewicht van 82 kg nu.
    -Ben 1.91 m

Alvast bedankt trouwens!
    Attached Files
    Last edited by barewner; 06-04-2015, 17:51.

Je eet nauwelijks vezels/groenten. Dat is wel belangrijk. Daarnaast denk ik dat 2400 kcal aan de hoge kant is maar daar kom je vanzelf wel achter.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hoi Pescatore,

Hoeveel kcal per dag zou je me dan adviseren om te consumeren?
      Ik vind 2400 kcal wel okay namelijk, want ik verbrand met cardio 700 - 1000 kcal.

Comment

Originally posted by barewner View Post
        Hoi Pescatore,

Hoeveel kcal per dag zou je me dan adviseren om te consumeren?
        Ik vind 2400 kcal wel okay namelijk, want ik verbrand met cardio 700 - 1000 kcal.
        Per dag? Dat zou ik je sowieso afraden. Zoveel cardio zo vroeg in je schema gaat je wat vetverlies betreft alleen maar tegenwerken. Heeft geen enkele zin.

Ik zou dit in de prullenbak gooien en een nieuw schema maken met minimaal 200 gr verse groenten en gewoon fatsoenlijke maaltijden. Dit is een bak Optimel en een bak whey met wat carbs eromheen.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zou bij je maaltijd om 18:00 uur ( wat nu alleen 200 gram kipfilet is ) , een halve zak ( 300gram) Italiaanse of andere groente mix doen. lekker makkelijk en toch je groentes binnen.

Comment

Hey Imation,

Zal ik doen! Is voor de rest het voedingsschema okay? Of kan ik hier en daar nog wat veranderen eventueel? Alvast bedankt man!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X