Voeding voor de dag .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding voor de dag .

Hallo , ik ben nieuw op dit forum. heb al op andere forum gezeten maar daar kon ik helaas niet genoeg info krijgen.
    Ik ben nu ong 4 maanden bezig en ben van 60 naar 68 kg gegaan. En van 1.80 naar 1.83 (16 jaar moet ook rekening met school houden)
    Nou heb ik wel een beetje moeite met voeding. Want ik sta op eet mijn brinta. na ong 1-2 uur sta ik weer in de keuken, met het idee wat moet ik eten? Meestal pak ik een broodje pindakaas and thats it. maar ik vind dat niet genoeg. Maar wat kan je nou allemaal eten? ik heb en aantal dingen die ik elke dag vast eet en dat is brinta een paar broodjes pindakaas om ong 3 uur een broodje met 2-3 gebakken eieren en in de avond yoghurt met muesli dit eet ik elke dag en dit heeft mij geholpen om 8 kg aan te komen maar ik wil er meer uit halen en meer gaan eten. . Ik ben ook van plan om veel kipfilet te bakken en dat in tuppe ware te bewaren zodat ik elke dag daarvan kan eten met rijst en brocoli.Dus mijn vraag is wat zou ik nog meer kunnen eten. PS ik heb tonijn geprobeerd en ik vond het niks.

Hoi. Het is geen wedstrijdje aankomen he.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

dat weet ik maar ik kom echt niet op veel kcal uit . daarom wil ik weten wat voor andere dingen goed zijn om te eten.

Comment

Niet zo moeilijk toch? kijk in je koelkast wat je lekker vind en hou het bij wat je eet. als je maar aan je macros kcal komt.

Comment

Originally posted by grestesou View Post
          dat weet ik maar ik kom echt niet op veel kcal uit . daarom wil ik weten wat voor andere dingen goed zijn om te eten.
          Eiwitten: eieren, vlees, vis, zuivel, eiwitpoeder
          Vetten: eieren, vette vis (zoals zalm), avocado, noten (zoals walnoten en amandelen), pindakaas, omega 3-capsules, olijfolie, kokosolie, lijnzaad(olie)
          Koolhydraten: groenten, fruit, (volkoren)brood, (zilvervlies)rijst, (zoete) aardappelen, quinoa, havermout, brinta, (volkoren)pasta, bonen, zuivel

Ook lekker én gezond: pure chocolade (min. 70%) en rauwe cacaopoeder (voor door koffie, eiwitpannenkoek, shake etc).

Een goede richtlijn is om 80% van je voeding uit bovenstaande bronnen te halen en 20% vrij in te delen met wat jij lekker vindt en graag eet. Voor lichaamssamenstelling is het belangrijkst dat je je calorieën en eiwitten voor de dag haalt; de rest is secundair. Succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X