Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo,

Ik ben net 3-4 maanden bezig met krachttraining en cardio.
    Ik sport tot 3-5 keer in de week.

Wil graag beetje afvallen en wat strakker worden.

Mijn laatste weegmoment bij de sportschool was eind maart.
    Spiermassa: van 59 naar 61%
    Vetperc.: van 20 naar 15%
    Gewicht: 78 naar 76 Kg.

Heb ook mijn voedingsschema aangepast en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Het avond eten is niet altijd hetzelfde, kan soms wel eens wat verschil in zitten qua andere groentjes, aardappelen, pasta etc.

Na het sporten neem ik altijd een eiwitshake met creatine. Creatine neem ik elke dag. Over een paar weken moet ik er wel mee stoppen.

Qua tussendoortjes eet ik ongezouten pinda's, ontbijtkoek, volkoren bisquits.

voedingsschema 10-05-2015.xls

Ik vind het goed dat je zelf probeert te puzzelen, maar hier zit nog wel wat werk in. Daarnaast heb je wss je metingen gedaan met een electronische weegschaal die allerlei cijfers uitkotst, doe dat niet meer. Is vrij waardeloos.

Je macro's zijn niet optimaal, je producten ook niet. Je mist vezels, voldoende goeie vetten, groenten en in mindere mate fruit. Probeer ookniet met "tussendoortjes" te werken, maak gewoon maaltijden.

Ik zou:

kcal: 2000

E: 175
    V: 60-80
    K: rest

aanhouden om mee te beginnen. Daarnaast zorgen voor voldoende groenten, minimaal 1 goeie vetbron en een indeling die afgesteld is op je training en dagelijkse ritme.

------------

Gezien dit een beetje een puinhoop is heb ik ook weinig verwachting van je training op dit moment. Hoe ziet dit eruit?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mijn training is ongeveer 30 min. krachttraining en dan doe ik alle spiergroepen en daarna ongeveer 45 min. cardio.

Als mijn macro's en producten niet optimaal zijn. Wat adviseer jij dan?
      Gezien ik hier voor hulp kom en ik er niet veel verstand van heb

Comment

Wat ik adviseer qua voeding staat in mijn vorige post. Daarnaast zou ik me focussen op fatsoenlijke krachttraining, met daarnaast eventueel wat cardio.

Op dit moment is die verhouding gewoon zoek en durf ik op voorhand te zeggen dat je maar random wat doet. Breng er structuur in en je resultaten zullen veel en veel beter zijn. Zeker de eerste maanden kun je echt mooie sprongen maken dan dien je het wel op orde te brengen.

Comment

Heb je een voorbeeld van een goed schema?

Want ik vind het moeilijk. :S

Comment

Staan er een paar in de stickies. Hoewel dit mijn voorkeur heeft: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...s-5x5-faq.html

Ik kan ook alles voor je regelen. Zie pm, maar zelf doen leer je een stuk meer van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X