Voedingsschema, wat is jullie mening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema, wat is jullie mening

Hey,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum en pas relatief kort bezig met krachttraining. Ik heb besloten dat ik af wil gaan vallen in mijn vetmassa en ik wil graag jullie mening vragen over mijn voedingsschema.
    Momenteel heb ik de volgende stats:
    17 jaar
    170 cm
    70 kg
    25% bf(ik weet niet of dit exact klopt, dit komt uit een calculator op internet)

Zoals ik al aangaf ben ik relatief nieuw en kunnen jullie als ervaringsdeskundigen wellicht suggesties doen. Om een indruk te geven van mijn activiteit, ik doe 4 keer per week krachttraining(60 tot 70 minuten) en ik fiets 5 dagen per week 10 tot 12 km.

Ik heb met behulp van een spreadsheet mijn behoeften uitgerekend en wijk nog wel een beetje af van de waarden(vetten, koolhydraten en eiwitten).

Dit is mijn eerste voedingsschema en ik wil daarom vragen of jullie mij nog wat advies kunnen geven met betrekking tot dit voedingsschema.

Alvast bedankt!
    Winiusty
    Attached Files

Kan het bestand niet openen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Voedingsschema

Hey,

Ik heb er eventjes een pdf bestandje van gemaakt, alleen de vetten zijn een pagina naar beneden gevallen. Anyways, ik hoop dat hij dit keer wel te openen is.
      Attached Files

Comment

Zou het zelf iets anders indelen maar niks mis mee op zich hoor. Mss wat meer vetten ipv wat carbs maar das in de marge. Een extra lepel olijfolie ben je er al.

Wat anders: 50 gr rijst óf 100 gr spaghetti is raar, deze zouden redelijk vergelijkbare macro's moeten hebben.

-----

Gewoon proberen, houd je resultaten bij en pas aan indien dit nodig is.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hartelijk bedankt voor je mening, ik waardeer je advies enorm!

Comment

Beleg pindakaas 1x? 1x 10g 1x 20g? Belabgrijk met pindakaas is de exacte gram afwegen. Zit al snel flink wat cal extra erop te smeren. Just a tip!

Comment

Btw, ik heb nog een vraagje. Ik ben 17 en woon nog bij mijn moeder. Maar waar ik een beetje tegenaan loop is het volgende. Er zijn verschrikkelijk veel mensen die je uit je levensstijl proberen te sleuren. Over het algemeen is het niet algemeen geaccepteerd om op verjaardagen niks lekkers te eten en verder begrijpen veel mensen niet dat het belangrijk is om je eten af te wegen. Hebben jullie nog enkel advies hoe jullie hier mee om zijn gegaan? Het is voor mij één van de grootste obstakels in het behalen van mijn doel en ik wil graag weten hoe jullie dit hebben aangepakt.

Alvast bedankt!

Comment

Iifym

Comment

Originally posted by winiusty View Post
                  Btw, ik heb nog een vraagje. Ik ben 17 en woon nog bij mijn moeder. Maar waar ik een beetje tegenaan loop is het volgende. Er zijn verschrikkelijk veel mensen die je uit je levensstijl proberen te sleuren. Over het algemeen is het niet algemeen geaccepteerd om op verjaardagen niks lekkers te eten en verder begrijpen veel mensen niet dat het belangrijk is om je eten af te wegen. Hebben jullie nog enkel advies hoe jullie hier mee om zijn gegaan? Het is voor mij één van de grootste obstakels in het behalen van mijn doel en ik wil graag weten hoe jullie dit hebben aangepakt.

Alvast bedankt!

Het went vanzelf wel. Toen ik aan mijn voedinschema begon keken ze me ook vreemd aan. Ik nam mijn kwark mee en rijst overal mee naartoe, iedereen dacht dat het zonder voeding ook wel te behalen vielt.

Maar toen ze zagen dat het beter resultaat gaf gingen ze zelfs helpen. Mijn moeder houd er nu gewoon rekening mee. Met avond eten weegt ze bijvoorbeeld mijn aardappelen en rijst gewoon af voor mij, en hebben ze respect voor mij dat ik het zo goed vol houd.

En mijn vriendin had er eerst ook wel moeite mee, maar die kookt ook voortaan apart voor mij.
                  Last edited by basverstappen; 17-05-2015, 10:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X