Cutten voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by barewner View Post
    @rain
    i.c.m. krachttraining kun je beter cutten, want spieren verbranden in rust al calorieën. Daarom lijkt het me een goed idee om toch krachttraining te doen. Ik vond krachttraining altijd wel nutteloos tijdens de cut, maar voor spierbehoud is het niet verkeerd.
    Nu kan ik je even niet meer volgen.
    Maar waarom doe je geen krachttraining dan?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Meestal heb ik er geen zin in zeg maar. Dan denk ik in de sportschool; ik doe wel ff cardio en that's it. Die attitude moet ik aanpassen. Ik moet gewoon krachttraining combineren met cardio. Dat is dan ook mijn plan nu. Gewoon 4 x per week krachttraining met cardiotraining erna. Ik ga de kcal in mijn schema verhogen naar 2500 kcal op trainingsdagen, en op rustdagen zal ik 2100 kcal eten. Ik denk dat dat beter is.

Comment

Wow dude je vliegt echt alle kanten uit man. Kalmeer eens ff en denk ff goed na wat en waarom je bepaalde shit gaat doen. Hoe je het indeelt, hoe lang je over je doelen wilt doen, wat concreet nou echt je doel is etc.

Denk dat 2500 kcal teveel is, maar als je 6 dagen in de week als een malle Insanity doet is het weer een ander verhaal. Is allemaal maar speculatie van mijn kant he.

Ga gewoon fatoenlijk aan krachttraining doen, maak een voedingsschema dat degelijk is en pas dit vooral aan aan je resultaten. Cardio hoeft niet eens, is wel een optie maar niet essentieel.

Doe ff kalm en vlieg niet uit de bocht als iemand wat zegt. Hoe kun je nou een trainingsplan hebben waarmee je weken als een malle aan de slag gaat om vervolgens als een ouwe man (no offensen rain) en ik zeggen dat het niet klopt blind alles om te gooien zonder dat we ook maar iets van onderbouwing erbij geven?

Slow the fk down, lees je ff in en begrijp wat en waarom je dingen doet. Dat is alles dat ik zeg.
        Last edited by pescatore; 06-07-2015, 14:17.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X