eten wat de pot schaft.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch net iets minder dan 0,75kg lijkt mij.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Ja precies.
      Ik heb wel eens een tijdje 750 gram aardappelen gegeten en ik kan je verzekeren dat dat aardig wat is.
      Mijn groente (+/- 250 gram) en vlees pasten niet op 1 bord.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties! ik ga inderdaad maar beginnen met een aantal keer afwegen wat ik opschep. meestal eet ik vooral veel groente en 1,5 aardappel. vlees verschilt, ik wil juist onder mijn caloriebehoefte blijven dus als we bijvoorbeeld een slavink eten sla ik dat over, kipfilet eet ik wel weer mee.

Comment

Waarom zou je een slavink overslaan?
          Op de verpakking staat precies hoeveel kcal het is.
          Maak er geen obsessie van, neem desnoods een halve.
          Als je alleen groenten en wat aardappels eet, hebbje gegarandeerd 's avonds weer honger.

En dan wordt het lastig om niet te gaan snaaien.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

En je hoeft maar 1x de kcal op te schrijven, de volgende keer dat je het weer eet weet je precies hoeveel je kan hebben.
            Ik eet elke avond wat de pot schaft(ik wil mn vriendin niet meesleuren in mijn dieet). Ik eet elke avond wel de zelfde hoeveelheid aardappelen,pasta en rijst. Mn portie groente krijg ik ook elke dag al weeg ik dit niet af (zal weinig verschillen in kcal). Dus het is eigenlijk alleen het vlees waar ik even op moet letten, maat meestal doe ik dit op basis van een schatting (in bulk)

Comment

Ja klopt! ik weet het.. maar ik word toch een beetje bang van die voedingswaarde haha , en ik vind het ook niet zo lekker dat ik iets mis ofzo. als ik 's avonds toch honger krijg eet ik nog een beetje kwark oid!

Comment

Voeding van de hele dag invoeren in Myfitnesspal (let wel op dat de voedingswaarde correct zijn), dan houd je een x aantal kcal over waar je avondeten uit kan bestaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X