Clean bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clean bulk

Goedenavond
    Ik ben nu 76 kilo (mis een heleboel gewicht in mijn benen) maar heb wel wat vet zitten bij mijn buik en borst armen schouders zijn behoorlijk droog. Ik ben opzoek naar een manier van trainen en eten dat ik puur spieren aankom en ook nog iets van vet verlies heeft iemand tips voor mij
    Alvast bedankt

Groet Martijn

Keuze maken niet beide tegelijk willen doen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zie op Instagram mensen die het doen maar met een train en eetschema van een man (artemusdolgin) en dat kost $175 dus ik Denk ik kijk hier voor informatie mocht iemand iets weten erover

Comment

Als je te kleine benen hebt moet je degelijk trainen en fatsoenlijk eten. Denk niet dat instagram de ideale plek is om info in te winnen. Vet verliezen en spiermassa aankomen is onzin. Nou ja het kan in zeker zin wel met recompen maar dat kost je gewoon meer tijd. Je kan beter nu gewoon bulken en je vetpercentage laag houden en daarna even cutten.

Als er mensen zijn die het je wel beloven, doe dat en probeer het uit . Je kan in mijn handtekening ook link vinden voor schema's maar ik ga je die belofte niet maken. Als dat zo zou werken dan zou iedereen het wel doen, als er al mensen op instagram zijn met magische schema's waarmee dat kan zouden ze niet lang geheim blijven. Denk je wel?

Comment

Te kleine benen heb ik niet juist te lange en maakt het heel lastig daar spier aan te komen.
          En inderdaad het zou niet lang geheim blijven en daarom is het ook zo duur lijkt mij.
          Het trainen gaat goed het eten tegenwoordig wat minder omdat ik geen vast ritme heb door mijn werk.
          Mijn abs zijn niet zichtbaar wat ik sowieso wil bereiken dan als ik ga bulken is dat er wel een beetje wat van zichtbaar is kan dat ook Door ze goed te trainen

Comment

Ben nu aan het twijfelen of je an het trollen bent. "Te kleine niet maar te lange", really? Anyway. Succes ermee. Ik ben out zolang het zo vaag blijft en je eigenlijk niks te vragen hebt.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Ben nu aan het twijfelen of je an het trollen bent. "Te kleine niet maar te lange", really? Anyway. Succes ermee.
              Hoezo aan het trollen?
              Ik dacht dat je bedoelt in de zin dat ze kort zijn dus begreep ik jou verkeerd dat heeft niks.met trollen te maken lijkt. Mij

Comment

Body Workshop - Training
                Body Workshop - Vetverlies voor Dummies

Bulken is hetzelfde als cutten alleen je haalt geen 20% van je kcal af en verhoog vanaf je onderhoud en kijkt hoe het zich ontwikkelt.
                Last edited by pescatore; 15-08-2015, 01:09.

Comment

Oké dankjewel ik ga ernaar kijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X