Zouden jullie mij willen helpen met het optimaliseren van mijn voedingschema? Mijn doel is cutten. Nou volg ik al een tijd een schema en ben daarmee al 4.5 kg afgevallen, daarvan ben ik van 19.3 naar 17.5 gezakt. Dus niet voornamelijk vetmassa helaas, wat ik dus wel wil. Ik ben dus gaan sleutelen aan mijn voedingschema, want ik kreeg te weinig calorieen binnen. Ik heb geprobeerd dit aantal op te krikken, maar kom er niet helemaal uit meer. Zoals het schema nu is, vind ik hem al redelijk oke, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat het goed is om 'droog' te worden met behoud van spiermassa. Zouden jullie dus eens willen kijken en tips geven?
Mijn specs, 87.5kg, 17.5%, 1.89cm, heb staand werk (ik werk tot 6 uur en rijd direct door naar de sportschool, voor de rit knal ik er een pwo in, tijdens deze rit neem ik 1 eiwittenreep en tijdens de training gebruik ik amino's van bsn) en train 5x p/w kracht (waarvan 2-3 keer gevolgd door +/- 15 min cardio).
De tijden in het bijgevoegde document, zijn aangepast aan de pauzes die ik heb (helaas dus maar 2 pauzes)
Hopelijk kunnen jullie nuttige en praktisch toepasbare tips geven
reuze bedankt alvast in ieder geval!!!!
Hieronder mijn voedingschema:
voedingschema mark.xls
Mijn specs, 87.5kg, 17.5%, 1.89cm, heb staand werk (ik werk tot 6 uur en rijd direct door naar de sportschool, voor de rit knal ik er een pwo in, tijdens deze rit neem ik 1 eiwittenreep en tijdens de training gebruik ik amino's van bsn) en train 5x p/w kracht (waarvan 2-3 keer gevolgd door +/- 15 min cardio).
De tijden in het bijgevoegde document, zijn aangepast aan de pauzes die ik heb (helaas dus maar 2 pauzes)
Hopelijk kunnen jullie nuttige en praktisch toepasbare tips geven
reuze bedankt alvast in ieder geval!!!!
Hieronder mijn voedingschema:
voedingschema mark.xls
Comment