Kurkdroge kip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kurkdroge kip

Beste lezer,

hoe doen jullie dit nou? Als ik mijn meals prep doe ik dit voor vijf dagen, maar als ik de kip met rijst uit de vriezer haal is het niet meer te vreten, ik heb minstens een liter water nodig om het weg te krijgen..
    heeft iemand een idee hiervoor?

Vriezer is sws een killer voor je eten. Ik maak mijn eten altijd de dag van te voren behalve de kip dan. Die maak ik voor een week.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ik prep niks en kan gelukkig alles op mijn werk bakken en/of koken.
      Maar dat probleem had ik ook.

Probeer eens kippendijen filet anders.
      Dat is wat vetter en malser.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kip moet je dan ook niet in de vriezer bewaren maar in de koelkast. En binnen een week de hele zooi opeten. Zo doe ik het en ik eet het koud op. En het is niet droog.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Anders de kant-en-klare kipfiletblokjes van musclemeat eens proberen, die zijn echt goed te eten i.t.t kipfilet uit de supermarkt die een dag na bereiden al een hele andere smaak krijgen.

Comment

Originally posted by zapdis View Post
            Anders de kant-en-klare kipfiletblokjes van musclemeat eens proberen, die zijn echt goed te eten i.t.t kipfilet uit de supermarkt die een dag na bereiden al een hele andere smaak krijgen.
            Nou, sorry hoor.
            Musclemeat is aardig droog als je het eet.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
              Ik prep niks en kan gelukkig alles op mijn werk bakken en/of koken.
              Maar dat probleem had ik ook.

Probeer eens kippendijen filet anders.
              Dat is wat vetter en malser.
              Kippendij eet ik ook wel vaak. Is echt heerlijk spul. En per kg nog goedkoper dan kipfilé hier bij de turke slager.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by rain View Post
                Nou, sorry hoor.
                Musclemeat is aardig droog als je het eet.
                Heb ik nog nooit eerder last van gehad en heb toch al wel 100kg+ kip besteld daar. Alleen als ik hem ontdooi in de magnetron is die wat droger, maarja das logisch

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                  Heb ik nog nooit eerder last van gehad en heb toch al wel 100kg+ kip besteld daar. Alleen als ik hem ontdooi in de magnetron is die wat droger, maarja das logisch
                  Bij mij smaakt hij ook prima. Eet hem koud en vind hem juist lekker mals, en absoluut niet droog.

Comment

Kippendijen? is dat alleen verkrijgbaar bij een slager?
                    en inferno, Kip is toch maar twee dagen houdbaar in de koelkast als het gebakken is??

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                      en inferno, Kip is toch maar twee dagen houdbaar in de koelkast als het gebakken is??
                      Nou, ik ben zoals je kunt lezen springlevend en heb nog steeds geen voedselvergiftiging opgelopen.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik ruik altijd aan m'n eten of het ruikt als anders, tot nu toe altijd goed gegaan. Voor de rest heb ik geen ervaring met het preppen van kip, alleen tonijn of kabeljauwfilet en dat wordt niet droog.
                        Food is an important part of a balanced diet.
                        ~Fran Lebowitz

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                          Kippendijen? is dat alleen verkrijgbaar bij een slager?
                          mwa denk ook wel in de winkel maar dat weet ik niet. Koop mijn vlees voor mealprep daar nooit.

als je kip na 2 dagen in de koelkast niet meer goed is zou ik adviseren je koelkast kouder te zetten dan die kamertemperatuur van nu.

Comment

Kippendijen kun je ook in de supermarkt krijgen als het goed is. Is idd lekker spul
                            Ik doe een gok

Comment

kabeljauw filet is ook goed te eten ja haha, En tja inferno de ene is er vatbaarder voor dan de ander denk ik dan. zal eens kijken voor die kippendijen en anders bestel ik ze wel op musclemeat, Weet iemand nog iets anders dan rijst wat makkelijk te preppen is voor een week? behalve macaroni en pasta

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X