Mijn bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn berekening: 6.551+(13.75 x gewicht)+5.003 x je lengte - 4.676x leeftijd = 660 gewicht
    780 lengte
    144 leeftijd
    kom ik op een totaal van 1300 basis behoefte, toeslag sport erbij zeg x 1.8 regelmatig trainen = 2340 + 200 erbij voor bulken kom ik op 2540.

hoe heb jij het uitgerekend dan?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

o, ja er is ook nog een andere berekening.
      gewicht (48kg) x 40 = 1920 en dat zou ik dan moeten eten om te bulken. klopt allemaal niet helemaal geloof ik.

toch maar zelf ong kijken wat het doet.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

jullie lopen me niet weer in de zeikte nemen he omdat ik dislecties ben he

wist eigenlijk wel dat het met een c was maar waarom schrijf ik het dan met een K???
        misschien wek je dat bij me op corrien hahaha

en lief ben ik altijd voor vrouwen moeten jullie weten toch
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (corina @ Aug. 11 2005,11:06)]mijn berekening: 6.551+(13.75 x gewicht
          je loopt dus toch te Kutten he goed lezen tut

Punt staat verkeerd

Berekening vrouw: 655.1 + [9.563 x je gewicht] + [1.850 x je lengte] – [4.676 x leeftijd]

ow wat ben ik weer lief vandaag
          Who's the Chef

Comment

haahaha ben weer lekker wakker. ik zal het zelf maar even zeggen
            lomperd
            je hebt gelijk basis 1750 x 1.8 (sporttoeslag) 3150

dat zou dan de basis moeten zijn kan toch niet kloppen.

ergens een rekenwonder op het forum, die het ook even wil chekken voor mij.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

xeno wijst naar KeepItReal

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Aug. 11 2005,12:01)]haahaha ben weer lekker wakker. ik zal het zelf maar even zeggen
                lomperd  
                je hebt gelijk basis  1750 x 1.8 (sporttoeslag) 3150

dat zou dan de basis moeten zijn   kan toch niet kloppen.

ergens een rekenwonder op het forum, die het ook even wil chekken voor mij.
                wat heb je nu dan gedaan??

ik zie dat je de berekening voor mannen en vrouwen door elkaar haalt

je dagelijkse behoefte licht ergens rond 2300 k cal
                bulk +/- 2500

Who's the Chef

Comment

jij had het daarstraks dus ook verkeerd gedaan, jij zei ook rond de 1800.

gaat lekker zo!!

ik zal die makkelijke berekening van harold eens proberen
                  kijken wat daar dan weer uit komt, ik begin er gewoon melig van te worden
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 11 2005,12:02)]xeno wijst naar KeepItReal

Harris & Benedict forumule voor vrouwen: 655 + (9,6 x G) + (1,85 x H) - (4,7 x L) = ..... Kcal.

G=49
                    H=156
                    L=31

655 + (9,6 x 49) + (1,85 x 156) - (4,7 x 31) = 1268 Kcal.

Dat is dus je basisbehoefte. Je krijgt natuurlijk nog een toeslag. Er zijn vele manieren die je kan hanteren. Ik gebruik de PAL (physical activity level) waarde.

"De PAL-waarde varieert van 1,2 bij zeer inactieve personen tot 2,4 bij zeer actieve personen. Voor volwassenen met een weinig actieve leefstijl (zittend werk met weinig beweging in de vrije tijd) geldt tot 50 jaar een PAL van 1,5 bij een leeftijd van 50-70 jaar 1,4 en vanaf 70 jaar 1,3. Bij volwassenen die lichamelijk wat actiever zijn, wordt een PAL-waarde van 1,7 genomen voor volwassenen tot 50 jaar, 1,6 voor volwassenen van 50-70 jaar en 1,5 voor volwassenen ouder dan 70 jaar."

Een PAL aarde van 2.0 lijkt me voor jou juist. Je komt dan dus uit op: 1268 x 2 = 2536 Kcal.

Mocht je na een paar weken niet aankomen moet je het langzaam verhogen tot je aankomt.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

heb hem nog even door een automatisch schematje gegooit wat ik heb en kom voor bulk voor jou ook rond de 2500-2600
                      zal wel goed zijn dus kan jeje voeding nog iets opschroeven
                      Who's the Chef

Comment

wat dacht je van een pal waarde van 1,6 voor onze corrie
                        ze zit de heledag achter har pc thuis te nixen
                        Who's the Chef

Comment

@k.i.r.

@been
                          jeah right tussen de poetspauzes kijk ik even op de pc, wat denk je van weer eens voor de kinderen naar boven lopen, dan weer dit, dan weer dat. ben blij dat ik even zit! tis toch ook zo zwaar he dat huisvrouwenleven LOL.

nee maar kan wel kloppen hoor, anders had ik toch al zo rond als een tonnetje moeten zijn, ik eet ong 4 weken dit dus zit al een tijdje rond de 2500 kcal.

nou mensen hartelijk bedankt voor jullie moeite, en ik ga kijken wat het doet

o,ja been, geef mij even de link van dat automatische uitrekengedoe.

bij de link van harold kwam ik uit op 2266
                          vvm 38,4 x 1.23 x 24 x 2
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

tis geen link is een excel bestand met een rekenfunctie der onder
                            en hij maakt gelijk een soort voedings schema met wat je zou kunnen eten
                            nadeel is dat er een hoop vies voer tussen staat hehe
                            Who's the Chef

Comment

ik zou ook lijnzaadolie in je dieet steken en dit s avonds nemen samen met een pot magere kwark wegens zijn trage eiwitten.en die lijnzaadolie vertraagt het verteringsproces nogmaals dus zo kom je de nacht door

Comment

zou de olie lekker in de ochten nemen tesamen met de vitamine sups
                                savonds als je slaapt heb je wel de eiwitten nodig voor spier herstel en opbouw maar kcal gebruik je weinig en zal je dus opslaan

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X