Probeer elke dag een paar eetlepels lijnzaad naar binnen te werken, dit verhoogd je testosteron gehalte in je lichaam
Lijnzaad
Collapse
X
-
Doet wel meer dan dat: De omega 3 vetzuren zijn zeer sterk onverzadigd. Hiertoe behoren alfa-linoleenzuur uit plantaardige oliën en visoliën (EPA en DHA). Deze vetzuren blijven heel makkelijk in oplossing (vloeibaar) en helpen zo voorkomen dat gewone onverzadigde vetzuren of cholesterol gaat samenklonteren. Ze werken vet- en cholesterol verlagend en beschermen daarmee hart en bloedvaten. Bovendien voorkomen ze stolsels, houden het bloed dun en verlagen een verhoogde bloeddruk. Culturen die veel vette vissoorten (al of niet in combinatie met olijfolie) eten staan bekend om het feit dat hart en vaat ziekten er nauwelijks voorkomen.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
-
Ik hoor alleen maar de goeie dingen over lijnzaadolie ik hoor niemand zeggen dat uit onderzoek is gebleken dat het prostaatkanker verwekkend is
Ik zal eens kijken of ik het artikel kan vinden, maar ik ben helemaal niet meer zo weg van lijnzaad olieJay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Dat artikel op ergogenics dat het prostaatkanker zou veroorzaken is al onderuitgehaald. Geloof dat er op dbb iemand het uitgespit had.
Vette vis en visolie(capsules) zijn de beste vorm van omega 3 vetzuren, en dan vooral de vetzuren EPA en DHA. De beste kwaliteit visoliecapsules ben ik tegengekomen op visolieplein. Op die site kan je ook aardig wat info vinden over visolie.
De meeste bb hebben een vetarm dieet. Om toch voldoende goede vetten binnen te krijgen is lijnzaadolie een hele mooie bron. Uiteraard kan je je vetten ook uit andere bronnen halen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment