Probeer elke dag een paar eetlepels lijnzaad naar binnen te werken, dit verhoogd je testosteron gehalte in je lichaam
Lijnzaad
Collapse
X
-
Doet wel meer dan dat: De omega 3 vetzuren zijn zeer sterk onverzadigd. Hiertoe behoren alfa-linoleenzuur uit plantaardige oliën en visoliën (EPA en DHA). Deze vetzuren blijven heel makkelijk in oplossing (vloeibaar) en helpen zo voorkomen dat gewone onverzadigde vetzuren of cholesterol gaat samenklonteren. Ze werken vet- en cholesterol verlagend en beschermen daarmee hart en bloedvaten. Bovendien voorkomen ze stolsels, houden het bloed dun en verlagen een verhoogde bloeddruk. Culturen die veel vette vissoorten (al of niet in combinatie met olijfolie) eten staan bekend om het feit dat hart en vaat ziekten er nauwelijks voorkomen.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
-
Ik hoor alleen maar de goeie dingen over lijnzaadolie ik hoor niemand zeggen dat uit onderzoek is gebleken dat het prostaatkanker verwekkend is
Ik zal eens kijken of ik het artikel kan vinden, maar ik ben helemaal niet meer zo weg van lijnzaad olieJay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Dat artikel op ergogenics dat het prostaatkanker zou veroorzaken is al onderuitgehaald. Geloof dat er op dbb iemand het uitgespit had.
Vette vis en visolie(capsules) zijn de beste vorm van omega 3 vetzuren, en dan vooral de vetzuren EPA en DHA. De beste kwaliteit visoliecapsules ben ik tegengekomen op visolieplein. Op die site kan je ook aardig wat info vinden over visolie.
De meeste bb hebben een vetarm dieet. Om toch voldoende goede vetten binnen te krijgen is lijnzaadolie een hele mooie bron. Uiteraard kan je je vetten ook uit andere bronnen halen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
19 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: