Zin in zoet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zin in zoet

hoi all,

ik heb de laatste tijd zo'n zin in zoetigheid na mijn eten, hoeveel ik ook op heb, de trek in zoet blijft.
    en s'avonds rond een uur of 10 heb ik trek in kh, moet dan ook echt een boterham eten (weet dat het slecht is voor het slapen gaan)
    ik houdt mijn voedingsschema goed aan, in princiepe zit ik vol van mijn schema.

ik weet dat het ergens mee te maken heeft, ik weet alleen niet meer waarmee.

iemand?

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Het zou kunnen dat je last hebt van hypoglycemie. Lees de artikelen van de link even globaal door en kijk óf dit het zou kunnen zijn.

Is het psychisch dat je trek hebt in zoet of is het ook lichamelijk (behoefte aan suiker hebben)?
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Vaak als ik trek krijg in zoetigheid neem ik een shake of soms koffie met zoetjes.. dan is mijn zoete trek weer weg.

Comment

Heb er ook wel eens last van maar meestal heb ik dan ook niet genoeg water gedronken.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Theelepeltje honing is erg lekker en beslist niet ongezond!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik zou zeggen vreet een halve kilo winegums en weg is de zin erin!

Nee ff zonder dollen in 1x zoveel vreten dat je er super misselijk van wordt en je hebt er voor de komende weken zeker geen zin meer in!!! Werkt echt!!! JUST LIKE SEX, oh nee toch niet!!!    

Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Wat een wijs mens ben je toch ook hè...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@k.i.r ik heb het even doorgelezen, ik denk niet dat het dat is hoor.
                ik ben er wel van overtuigt dat het iets met de insulinespiegel te maken heeft, daar had ik een keer iets over gelezen, maar ik kan het niet terug vinden
                ik moet wel zeggen, dat sommige dingen wat erin stond wel overeen kwamen, hoofdpijn, stemmingwissel, slecht slapen, agressie, s'ochtends moeilijk op gang komen (kan ook komen door de tribulus misschien)
                hier heb ik normaal gesproken helemaal geen last van, behalve de agressie dan

@purple
                ik neem dan ook koffie, is toch iets zoets wat ik dan binnen krijg

ik zal eens proberen om nog meer water te drinken, en indd misschien een thl honing nemen

@mr big
                dat moet ik natuurlijk doen
                dat werkt niet bij mij, als ik eraan toe ga geven blijf ik snoepen
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Aug. 19 2005,22:42)]@k.i.r ik heb het even doorgelezen, ik denk niet dat het dat is hoor.
                  ik ben er wel van overtuigt dat het iets met de insulinespiegel te maken heeft, daar had ik een keer iets over gelezen, maar ik kan het niet terug vinden  
                  ik moet wel zeggen, dat sommige dingen wat erin stond wel overeen kwamen, hoofdpijn, stemmingwissel, slecht slapen, agressie, s'ochtends moeilijk op gang komen (kan ook komen door de tribulus misschien)
                  hier heb ik normaal gesproken helemaal geen last van, behalve de agressie dan

@purple
                  ik neem dan ook koffie, is toch iets zoets wat ik dan binnen krijg  

ik zal eens proberen om nog meer water te drinken, en indd misschien een thl honing nemen  

@mr big
                  dat moet ik natuurlijk doen  
                  dat werkt niet bij mij, als ik eraan toe ga geven blijf ik snoepen  
                  Ik zal ff een M&F of een Flex doorspitten hier staat nl een leuk artikel over in.
                  En er is wat tegen te doen in supplement vorm.
                  Ik denk dat het morgen word kan ik gelijk een verslagje typen van de health gym ervaringen.
                  Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Je eat 's avond nog fruit en honing. Kan best zijn dat je daardoor trek in zoetigheid krijgt. Door de suikers krijg je een insuliepiek. Je lichaam vind dat enorm fijn suikers en wil graag op die piek blijven. Daardoor blijf je trek in zoetigheid houden.

je moet het zien als drugs als iemand heroine gebruikt en de roes werkt uit gaat je lichaam er weer naar vragen dat is ook zo bij suikers.

Comment

dat bedoelde ik dus
                      hier die knietjes purple
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 19 2005,22:46)]Ik zal ff een M&F of een Flex doorspitten hier staat nl een leuk artikel over in.
                        Dat ik daar nog niet aan gedacht had  

Chroom kan helpen de trek in zoetigheid te verminderen. Ik weet niet hoeveel chroom je nu binnenkrijgt (multi) en welke vorm van chroom je slikt. Chroom GFT (glucose tolerantie factor) is de best werkzame vorm. GFT chroom is een samenstelling van croom, vitamine b3 en het aminozuur glycine.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

heb net gekeken k.i.r. er zit helemaal geen chroom in mijn multi
                          hoppetee, nog een tablet erbij, ik wordt nog eens een keer een wandelende apotheek

ik slik nu wel veel, multi, vit b12, tribulus en dan straks nog chroom erbij
                          zou ik het niet op een andere manier op kunnen lossen, of zeg jij pak maar chroom kan nooit kwaad.

thanks voor de link en de tip.

rey, zoek jij dat verhaal nog even op voor me
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Ik zal ff een mooie foto posten van een pro bodybuilder met een pillenkoffer aan vitamine en shit..

DIS PAS PRO...

Kris Dim 1 van me favoriten en 1 van de gruwlijkste triceps die ik ken.

Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:24.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 20 2005,10:03)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 19 2005,22:46)]Ik zal ff een M&F of een Flex doorspitten hier staat nl een leuk artikel over in.
                              Dat ik daar nog niet aan gedacht had  

Chroom kan helpen de trek in zoetigheid te verminderen. Ik weet niet hoeveel chroom je nu binnenkrijgt (multi) en welke vorm van chroom je slikt. Chroom GFT (glucose tolerantie factor) is de best werkzame vorm. GFT chroom is een samenstelling van croom, vitamine b3 en het aminozuur glycine.
                              Geloof mij, chroom helpt geen reet. Ik heb die trek constant altijd zin in snoep. Dit heb ik al vanaf kinds af aan, ben zelf getest op suikerziekte. Heb genoeg chroom geslikt maar helpt echt niet.
                              Verhaal van purple klinkt wel logisch, maar fruit en honing bevat meer fructose dan glucose wat niet echt voor een grote insuline piek zorgt. Ik weet ook niet echt of het daar door zou komen, moet zeggen dat het wel logisch klinkt..

Grtz.
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X