Pasta 200 gr gekookt of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pasta 200 gr gekookt of niet

Ik had graag geweten of je pasta en rijst vochtig moet wegen voor het juiste aantal aan grondstoffen te berekenen?

Dan heb ik meer duidelijkheid voor mijn volgende eetschema's
    zoals.....
    Attached Files

is altijd ongekookt.

je had dit beter bij je andere schema kunnen zetten, dat maakt het wat overzichtelijker.

vind nog steeds te veel banaan, en ik mis platte kaas zoals jij dat zegt, doe dat er nou bij voor dat je gaat slapen, kan je heel de nacht op teren.

ben je al aangekomen van dat andere schema, anders kcal verhogen.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (elabaa @ Aug. 21 2005,18:11)]Ik had graag geweten of je pasta en rijst vochtig moet wegen voor het juiste aantal aan grondstoffen te berekenen?

Dan heb ik meer duidelijkheid voor mijn volgende eetschema's
      zoals.....
      zie deze topic

Comment

Ik ben al een tijdje goed aant eten en daarnet heb ik mezelf gewogen en de wijzer stond op 81 ; het gaat dus vooruit...

Ik heb onlangs de fotos gezien van Romme en die weegt 85 Kg en is ongeveer evengroot als ik ; ik begrijp het niet hij ziet eruit alsof hij 1OO kg weegt..
        Ik vraag mij af wat die eet...

Comment

Gewicht zegt lang niet alles. Spiegel is belangrijk

Comment

bij lasagna staat het gekookte erop.
            Dus niet ongekookt zoals de rest.

Comment

Mooie foto Corina..., waren alle vrouwen maar zo gemotiveerd om te trainen , de wereld zou er nog mooier uitzien...

Waarom zijn de bananen er teveel aan?
              Twee bananen op een dag is toch niet zoveel? Ik eet ook niet alle dagen hetzefde , ben nu bezig om een weekeetschema te maken zodat ik wat kan afwisselen van producten...

En 's avonds eet ik DANIO en dat is platte kaas met vruchten van danone.
              Daar zit 113 Kcal ; 5,2 gram eiwitten ; 13,7 gr koolh per 100 gr. 1 potje danio is 200 gram en het is heel lekker...

Comment

dank je.

ik dacht dat je 3 of 4 bananen per dag at, en dan kan je beter complexe kh nemen. een banaan neem je meestal om snelle kh binnen te krijgen, meestal direct na de training om zo snel mogelijk je glucose aan te vullen.
                comp kh neem je om heel de dag mee te kunnen doen, het voedt je lichaam beter.

die kwark zou ik magere kwark nemen, want daar zitten minder kh in en meer eiwitten kh heb je s'avonds niet meer nodig als je gaat slapen, je verbruikt ze niet meer, dus heb je kans dat het om gaat zetten tot vet.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Ik eet graag afwisselend dus vier bananen per dag zou rap mijn keel uithangen en meestal eet ik banaan net na de training omdat dat gemakkelijk i om mee te nemen. Soms eet ik ook wel eens een lunchbar na de training samen met de banaan dan krijg ik wat vanalles binnen..

1 bar bevat 117kcal , 7,7 gr eiwit , 13,5 gr koolh , 3,44 vet.

De kwark is mager hoor...

Het is duidelijk te merken dat ik bijgekomen ben... vooral mijn buikje en dat vind ik eigenlijk wel spijtig maar ik heb al complimenten gekregen over mijn kont... Het schijnt dat ik nu een kont heb

Vandaag is mij off day maar ik eet wel gezond enkel wat minder ; straks wat fitness en sauna om mijn week weer te starten.
                  Na mijn weekendwerk heb ik altijd wat tijd nodig om weer op mijn positieven te komen..

Tot later vrouwelijke collega

Comment

in mijn kwark zit 9.8 eiwitten 3.3 kh en 0,1 vet per 100 gram.
                    is franse magere kwark

succes met aankomen
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Franse magere kwark is

Comment

Je kunt geen bananen genoeg eten.........
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Dit krijg je dus van al dat eten.... kijk maar naar de foto

Ik ben vandaag nog wat voedingsupplementen gaan halen van Maximize. Een weightgainer en compleet vitaminnecomplex...

Ik combineer de weightgainer met de whey proteine plus creatine.

Ik neem 30 gr whey , 40 gr mass , 5gr cratine met 250cl melk.
                          Tijdens de training drink ik aquarius.

Na de training neem ik nog zo een shake.

Is dit wel goed of zouden jullie het anders doen?

Comment

ik vind het wel een flinke shake

je kan kijken hoe je erop gaat, ik denk persoonlijk dat je dan ineens te veel laan gaat komen en dan ook te snel vet gaat aanzetten, ik kan dit ook totaal verkeerd zien hoor, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan, aankomen zal je iig doen

hou ons op de hoogte van je vorderingen
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Aankomen doe ik zeker.... Ik weeg momenteel 79 kg en ik zet inderdaad vet aan dus des te meer om in spieren om tezetten

Das er zo wel weer af als ik mijn gewicht bereikt heb en ga cutten...

Doe jij mee aan die Miss female verkiezingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X