Pasta 200 gr gekookt of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou niet te hoog gaan in het vet, het moet er straks ook weer af en kost heeeel veeeeel moeite en ook spieren, als je schoon bulkt hoef je straks niet te veel te cutten dus ook niet veel spieren te verliezen (tenminste zo zie ik dat hoor)

mooi dat je aan het aankomen ben

en ja ik doe mee aan de miss female verkiezing
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Heel vet ben ik zeker niet hoor , enkel het buikje zet aan wat normaal is denk ik.... of niet?

Ik heb nog steeds geen tonnetje en als ik even op mijn eten let dan gaat dat er zo weer af ...

We zien wel hoe het vordert , nu wil ik echt wel door gaan en pas steeds mijn voedingsschema verder aan . Heb laatst nog een weegschaaltje gekocht om precieser te bepalen wat ik eet ...

In jouw tekst over voeding staat toch vermeld dat je als bb er niet zo extreem moet gaan letten op je voeding en dat je gerust ook wat slechte vetten mag binnen hebben , dus ik zoek mij zo een beetje een weg waarin ik voor 85% Heel schoon eet en dan 15% mijn zin eet . Zoals tonijn met wat mayo bijvoorbeeld heeeel lekker en toch niet zo slecht om te bodybuilden..

DAs mijn gedacht dan en ik probeer drie stukken fruit per dag te eten en veel water te drinken.
      De shakes heb ik ook al wat aangepast omdat jij zei dat je ze nogal zwaar vond....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X