Nieuwe xeno eetschema uitgekiemd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die hamburgers van die Mac zijn anders 45% soja

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 25 2005,16:15)]Waarom geen time released KIR?

Greets...
      Neem geen Time-released Multi en zeker geen Time Release Vitamine C. Vitamine C en ook vele andere stoffen worden in het eerste deel van de dunne darm opgenomen. Time-released tabletten geven vertraagd de vitamine C af, dus ook als het al de dunne darm gepasseerd is (dit kan bijv. wel nuttig zijn bij mensen met dikke-darm ######).

Time release is voor vitaminepreparaten onzin, omdat de meeste vitamines en mineralen vrijwel uitsluitend boven in het maagdarmkanaal worden opgenomen. Zo verlaten de waardevolle voedingsstoffen in een TR-preparaat ongebruikt weer het lichaam. Bovendien is het TR-procédé onnodig duur.

Time-released producten zijn dus duurder, en worden minder goed opgenomen.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

wat weet die kerel toch veel heh

Comment

Kijk daar heb ik wat aan!
          Ik heb altijd time-released vit-C omdat ik dacht dat dat beter was..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Die kwark die jij vreet is denk ik per 100gr 3gr of 7gr eiwit.
            Ik heb altijd die rommel van de Aldi en jij 1 met toegevoegde suikers en de KH's en Cal's die je aangaf bij de kwark mogen dus hoger.
            Weet wat je eet bro en weet je wel zeker dat de Mac zo goed is als je toch wilt junken go BK ben je na 1 broodje zat en niet na 7 of 8
            Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

i know kerel ... lin de mac gaan er zo 6 - 8 naar binne ..

burger king is idd beter 1 zo een grote is 1000 call..wel goed bulkvoer

nu weet ik waar jij die 117 kilo vandaan haald

Comment

Mooi schemaatje Xeno, maar vitamines zijn geen vervanging voor verse groenten. Groenten heb je gewoon nodig.

Verder zou ik tegelijk met die bapao's nog een paar gevulde koeken naar binnen smijten.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

groenten heb ik maar niet erin gezet!!

je denkt toch neit dat ik kale aardappels bij me avond eten eet die me moeder maakt hahah

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 25 2005,16:19)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Aug. 25 2005,16:06)]gebakkenhamburgers niet slecht   das een goeie!
                    weer je welk vet je het slechts uit je lichaam krijgt, varkensvet.
                    als het rundvlees is, is het niet zoo erg.
                    ik vret het altijd me hele leven......en ik bentoch echt als kolen gegroeid corina...zo erg zou het niet geweest zijn ik eet er soms wel 4  
                    Wat is dit nu voor een bullshit. Je zuipt toch ook elk weekend en je bent toch gegroeid, wil niet gelijk zeggen dat alcohol goed is of wel.
                    Je vraagt om verbeteringen, een goede is de hamburgers vervangen door kip of een ander eiwitrijk product.
                    De hamburgers zitten vol verzadigde vetten, die zijn zelfs in de bulk niet goed.
                    Het vet wat er aan komt, moet er op den duur weer af.

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (DualScreen @ Aug. 25 2005,16:40)]Die hamburgers van die Mac zijn anders 45% soja
                      haha je wil denk ik niet weten wat er werkelijk inzit, ruik er maar eens keer goed aan ik heb er een keer een docu over gezien over mac mest.

en o, ja eens met harold maar dat was al duidelijk
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (corina @ Aug. 25 2005,17:46)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (DualScreen @ Aug. 25 2005,16:40)]Die hamburgers van die Mac zijn anders 45% soja  
                        haha je wil denk ik niet weten wat er werkelijk inzit, ruik er maar eens keer goed aan    ik heb er een keer een docu over gezien   over mac mest.

en o, ja eens met harold maar dat was al duidelijk
                        Wat niet weet wat niet deert Als het maar lekker smaakt hehe

Comment

@kir,bestel jij die vitamine producten of haal je die bij een speciale winkel

Comment

Ik vind de vitaminen van het Kruitvat prima hoor. Tuurlijk zijn de grondstoffen van Solgar beter etc, maar het prijsverschil is echt heel groot. Daarbij zie ik vitaminen als een extra produkt bij je voeding. Voldoende groenten en fruit eten blijft het belangrijkste.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@harold : ik bedoelde niet dat ik het blijf eten hoor heb het allang nu geschrapt maar het is zo vreselijk lekke heh

Comment

ik zou inderdaad om 16.00 nog wat KH's toevoegen; macaroni bij je tonijn bijvoorbeeld

ik zou na je training nog wat koolhydraten toevoegen; gooi een banaan (of 2) door je kwark ofzo.

Ik vind het psychisch altijd fucked up als ik na mijn training geen koolhydraat-rijke maaltijd eet, ik heb echt het idee dat ik die glycogeendepots moet aanvullen, ook al ga ik kort daarna slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X